כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"היה נעול על חמאס"

ראש השב"כ לשעבר: "המגמה מטרידה אותי"

ראש השב"כ לשעבר עמי אילון אמר כי מעורבותם של ערבים ישראלים בפיגועים היא מגמה שמטרידה אותו. על הפיגועים הרצחניים לאורך השבוע הודה: "פיגוע שלא סוכל הוא תקלה. בשב"כ היו נעולים על חמאס"

ראש השב"כ לשעבר: "המגמה מטרידה אותי"
אילוסטרציה צילום: pixabay

גורמי ביטחון בכירים טענו השבוע, על רקע שלושת הפיגועים הקשים שאירעו ברחבי הארץ, כי השב"כ נמנע מלפקח ולעקוב אחר ערבים ישראלים ואזרחים בדואים המעורבים בפעילות לאומנית, ואף לוקה בחסר בתחקור כשליו.

עמי אילון, ראש השב"כ לשעבר, הגיב לדברים ואמר בראיון לרדיו 103FM: "אין ספק שבראיית השב"כ, כל פיגוע שלא סוכל הוא תקלה. הפיגועים האלה לא נמנעו וקשה מאוד למנוע אותם, השב"כ לא נרדם בשמירה, אך היה נעול על חמאס, על פעילי חמאס, על ג'יהאד, וכנראה שהעריך הערכת חסר את האנרגיה". 

אילון גם הגיב למעורבות של מוערבותם של ערבים ישראלים בפיגועים, ואמר שזאת מגמה מדאיגה, "היא מטרידה אותי מאוד, המגמה מטרידה אותי. אותם ערביי ישראל מוכנים למות בגלל מסגד אל־אקצא, צריכים להפסיק להציע הצעות לשב"כ, לצבא ולמשטרה".

"אנו צריכים לשנות אווירה, ולא משנים אותה ביותר מעצרים. כל המעצרים הללו צריכים להיות ממוקדים ככל האפשר, כל אזרח ערבי שייפגע יהפוך לטרוריסט". 

שב"כ גל טרור ערבים ישראלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד