י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
גל טרור בישראל

רה"מ בנט בחטמ"ר שומרון עם ראש השב"כ: "נכנסים לשגרה דרוכה"

ראש הממשלה בנט נודע בחטיבת השומרון של שירות הביטחון הכללי יחד עם ראש השב"כ על רקע גל הטרור הרצחני בישראל. לאחר מכן ביקר רה"מ בנט בחפ"ק הסיכול של השב"כ בשומרון וצפה בפעילות הניטור והאיסוף המשמשות את החטיבה בסיכול התראות עתידיות לפיגועי טרור

רה"מ בנט בחטמ"ר שומרון עם ראש השב"כ: "נכנסים לשגרה דרוכה"
בנט וראש השב"כ בחטמ"ר שומרון צילום: חיים צח/ לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר היום (ראשון) בחטיבת השומרון של שירות הביטחון הכללי (שב"כ), יחד עם ראש השב"כ, רונן בר, ומפקד פיקוד מרכז, אלוף יהודה פוקס במהלכו קיים הערכת מצב בהשתתפות מפקדי חטיבת השומרון בשב"כ, במהלכה קיבל סקירות מודיעיניות אודות המבצע לסיכול חוליית הטרור בג׳נין בסוף השבוע האחרון, וכן דן בתמונת המצב הגזרתית.

לאחר מכן ביקר רה"מ בנט בחפ"ק הסיכול של השב"כ בשומרון וצפה בפעילות הניטור והאיסוף המשמשות את החטיבה בסיכול התראות עתידיות לפיגועי טרור. "כמו הפיגוע הזה, יש למחבלים כל מיני רעיונות ולכן אנחנו בדריכות-על, גם שב"כ וגם משטרת ישראל, כדי לזהות כל שביב רעיון או תכנון לפיגוע ולסכל את זה מבעוד מועד", אמר ראש הממשלה במהלך הסיור.

בנט בחטיבת השומרון של שב"כ. צילום: חיים צח/ לע"מ

"גם פה", ציין בנט, "לאורך קו התפר צה"ל בנוכחות שיא במאות נקודות של פרצות, והמטרה שלנו היא לשבור את הגל. אנחנו נכנסים עכשיו לתקופה של "שגרה דרוכה", כשאנחנו רוצים שאזרחי ישראל יחזרו לשגרה וכוחות הביטחון יהיו בדריכות שיא. זה לא מאמץ של פעולה אחת אלא מאות רבות של פעולות שקורות כל הזמן. ביחד נעשה את המאמץ לשבור את הגל הזה".

ראש שירות הביטחון הכללי, רונן בר אמר: "השירות עובד כרגע בהרבה זירות - המקומית, ביהודה ושומרון, ברשת ובעזה. ראש הממשלה, אתה פוגש ארגון חד, נחוש, מיומן, שלומד תוך כדי תנועה ואש. בשבת נתקלנו באש יחד עם האחים שלנו מהימ"מ, סיכלנו פיגוע משמעותי. אנצל את ההזדמנות גם לאחל לסנ"צ ש' החלמה מהירה".

"במהלך סיור שטח שקיימתי בשבת, שאלתי את רכז הנפה האחראי על השטח בו סוכל הפיגוע: 'מה עם העובדים? האם הם מצליחים לנשום קצת אוויר?' הוא הסתכל עלי בתמיהה ואמר לי "ראש השירות, הרי בדיוק בשביל זה הגענו לשב"כ", הוסיף ראש השב"כ בר.

שומרון גל טרור נפתלי בנט רונן בר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד