י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הרב מאזוז מגבה

בסביבת בן גביר מגיבים ל'דגל': "נכנסו לפאניקה"

ימים ספורים לאחר שביטאון 'דגל התורה' תקף בחריפות אותו לאחר שעלה להר הבית, בסביבתו של יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית' מגיבים - וטוענים כי המתקפה מראה על לחץ פוליטי אליו נכנסו במפלגה: "הכתבה משדרת לחץ פוליטי יותר מדאגה לקדושת הר הבית" | הוא זוכה לגיבוי מצד הרב מאזוז

בסביבת בן גביר מגיבים ל'דגל': "נכנסו לפאניקה"
בן-גביר בהר הבית צילום: מנהלת הר הבית

העימות באופוזיציה סביב עלייתו של ח"כ איתמר בן גביר להר הבית בסוף השבוע האחרון נמשך היום (ראשון), בעוד בביטאון 'דגל התורה' ממשיכים במתקפה, סביבתו של הח"כ מסיעת 'הציונות הדתית' מגיבה.

לאחר שביום שישי האחרון ב'יתד נאמן', המזוהה עם מפלגתו של גפני, תקפו אותו, בסביבתו של יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית' מגנים את המתקפה, וטוענים שהיא מראה לחץ. "הכתבה ב'יתד' משדרת לחץ פוליטי יותר מדאגה לקדושת הר הבית", טען גורם בלשכתו ששוחח עם 'בחדרי חרדים'.

לדברי אותו גורם, במפלגת "'דגל התורה' ראו את איתמר בן גביר מתקבל בבני ברק כמו גם באירועים אחרים על ידי עשרות בחורי ישיבות באהדה גדולה ונכנסו לפאניקה".

בביטאון של 'דגל' המשיך גם הבוקר את הביקורת, ופרסמו מאמר נוסף בו כינו את בן גביר "איש כוחני", וטענו כי הוא "רחוק מלהיות קשור לציבור היראים לדבר ד''. עוד הוסיפו במאמר כי עלייתו של הח"כ להר הבית היא "הפניית עורף לפסק הלכה של רוב גדולי ישראל".

בתוך כך, אתמול התייחס ראש ישיבת כסא רחמים, הרב מאיר מזוז בשיעורו בעקיפין למתקפה ב'דגל', ובירך את בן גביר: "הוא לא חת, אמר את דעתו בכנסת, לא חת מראש הממשלה, לא מראש בטטה ולא מפרשנדתא ולא מאספתא".

"אמר את דעתו, יש לו חסינות אמנם, אבל אף ח״כ לא אומר את דעתו, הדעה של כל עם ישראל. תשעים ותשע אחוז חושבים כמוהו, אף על פי שהצביעו בעד השמאל. יום אחד השמאל הזה יעבור מן העולם", כך אמר הרב מאזוז.

כזכור, ב'יתד נאמן' פרסמו כתבה בסוף השבוע האחרון, ובו דיווחו על עלייתו של בן גביר להר הבית. בביטאון של גפני טענו כי עלייתו היא "ההתגרות המסוכנת", שבוצעה על ידי "ח"כ פרובוקטיבי" וציטטו רבנים שאמרו שצריך להרחיק אותו "מכל מגע עם הציבור החרדי".

איתמר בן גביר הרב מאיר מאזוז יתד נאמן דגל התורה עלייה להר הבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד