כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לשמור על רגיעה בשטחים

ראש הממשלה שוחח עם מלך ירדן וברכו לרגל הרמדאן

ראש הממשלה, נפתלי בנט, שוחח היום עם מלך ירדן, עבדאללה השני. בנט ברך את המלך, את משפחתו ואת העם הירדני לכבוד חודש הרמדאן. בשיחה ביקש מלך ירדן מבנט לשמור על רגיעה כוללת בשטחים הפלסטיניים ולאפשר למוסלמים להתפלל במסגד אל-אקצא

ראש הממשלה שוחח עם מלך ירדן וברכו לרגל הרמדאן
מלך ירדן עבדאללה צילום: חיים צח, לע"מ

לכבוד חודש הרמדאן ראש הממשלה שוחח עם מלך ירדן, בנט הודה למלך ירדן על אמירתו הברורה כנגד פיגועי הטרור שהתרחשו בישראל בימים האחרונים. עוד דנו רה"מ והמלך בחשיבות שיתוף הפעולה בין המדינות ובהמשך הקשר והשיח השוטף.

רועי קייס מדווח ב'כאן חדשות', כי ‏מלך ירדן עבדאללה השני התייחס בשיחה עם בנט על מסגד אל אקצה, בשיחה ביקש מלך ירדן מבנט לשמור על רגיעה כוללת בשטחים הפלסטיניים ולאפשר למוסלמים להתפלל במסגד אל-אקצא במתחם הר הבית ללא מכשולים או הטרדות.

בשבוע שעבר הגיע הנשיא הרצוג לארמונו של המלך, שם התקבל בטקס רשמי. הוא נפגש המלך עם שר הביטחון בני גנץ, בארמון ברבת עמון ואיחל לו ולכל תושבי הממלכה רמד'אן כרים, לקראת חודש הרמדאן שהתחיל בסוף השבוע. "הפגישה עסקה באתגרים הביטחוניים האזוריים", נמסר ממשרד הביטחון. בפגישה העלה גנץ בפני המלך את הצעדים שמתכוונת ישראל לעשות על מנת לשמור על חופש הפולחן בהר הבית בירושלים ובאיו"ש.

מלך ירדן גם נפגש לאחרונה עם שר החוץ יאיר לפיד וכן שר לביטחון הפנים עמר בר לב שהגיע לביקור בממלכה בשבועות האחרונים, שם נפגש עם שר החוץ הירדני איימן א-ספדי.

עבדאללה ירדן נפתלי בנט אל אקצא הר הבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד