ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
הציוץ שממשיך להסעיר

בנט נגד סמוטריץ': לא מייצג ציונות ולא דתית

ציוץ שפרסם ביום שישי ח"כ בצלאל סמוטריץ' חוזר הערב לכותרות עם תגובה חריגה מצידו של ראש הממשלה בנט שמסביר מדוע התעכב מלהגיב עד כה למה שהוא מכנה '"פוסט מזעזע" | "מי שפרסם את הדבר הזה, מי שמרקד כך על הדם, אינו מייצג לא ציונות ולא דתית", כך בנט

בנט נגד סמוטריץ': לא מייצג ציונות ולא דתית
נפתלי בנט/בצלאל סמוטריץ צילום: יונתן זינדל/אוליבר פיטוסי, פלאש 90

הפוסט הפוליטי שפרסם בסוף השבוע יו"ר הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', עם תמונות הנרצחים בפיגועים, ממשיך לעורר סערה. הערב הוא מביא גם למתקפה נדירה מצידו של ראש הממשלה נפתלי בנט, שתוקף את סמוטריץ' בחריפות.

בציוץ בטוויטר כותב הערב ראש הממשלה, "מי שפרסם את הדבר הזה, מי שמרקד כך על הדם, אינו מייצג לא ציונות ולא דתית", כשהוא מסביר כי לא התייחס עד כה לפוסט אותו הוא מכנה "פוסט מזעזע", כיוון שלדבריו הוא עסק "בענייני ביטחון".

"הרוב הדומם יודע היטב", מוסיף ותוקף בנט את סמוטריץ מבלי לנקוב בשמו, "ערכיה של הציונות הדתית עליה גדלתי הם ממלכתיות ואהבת המדינה,
‏נשיאה משותפת בעול, ‏שירות צבאי משמעותי ותרומה למדינה, איש כפי יכולתו, אחדות העם בכל מחיר, ‏עמידה עיקשת מול טרור ולא הבערת אש שנאה בזמן מערכה".

עוד בנושא:

עימות סוער על רקע הפיגועים > סמוטריץ׳ תקף: "ממשלה עם תומכי טרור" | כהנא: "ציוץ נתעב"

לדברי ראש הממשלה: "מי שבילה שנים במארבים ליליים עם אנשים מכל חלקי העם, ‏מי שראה חברים נפגעים בקרב, ‏מי שזוכר את פעימות הלב בדרך לפעולה, את ריח הטנק או הסולר בניקיון נשק, לא יכול, פשוט לא יכול היה לפרסם פוסט כזה", מסיים בנט ומוסיף סיסמה, שמא אולי סיסמת לבחירות, "עם ישראל ינצח את אויביו - יחד".

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב קצרות לראש הממשלה וכתב: "מי שעשה שימוש במשפחות שכולות כדי ללקט מצביעים והיום מסרב אפילו להפגש עימהם בכדי לרצות את שותפיו תומכי הטרור עדיף לו שלא ידבר בנושא שכותרתו ריקוד על הדם".

נפתלי בנט בצלאל סמוטריץ גל טרור פיגועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד