כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
זלזול בהנחיות?

חיוביים: עשרות בריטים נדבקו 4 פעמים בנגיף קורונה

סוכנות הבריאות הבריטית(UKHSA) מפרסמת נתונים לפיהם למעלה מ-8,700 אנשים נדבקו שלוש פעמים, וכ-800 אלף בריטים נדבקו פעמיים בנגיף הקורונה. רוב ההדבקות החוזרות היו בתקופת גל האומיקרון

חיוביים: עשרות בריטים נדבקו 4 פעמים בנגיף קורונה
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

בזמן שבישראל נשמעים מקרים על אנשים שיצאו חיוביים לקורונה פעם נוספת לאחר שכבר חלו והחלימו, סוכנות הבריאות הבריטית(UKHSA) מפרסמת נתונים לפיהם מפרוץ המגפה באפריל 2020 - 74 אנשים בבריטניה נדבקו ארבע פעמים בקורונה.

עוד עולה מנתוני הסוכנות הבריטית כי למעלה מ-8,700 אנשים נדבקו שלוש פעמים, וכ-800 אלף בריטים נמצאו פעמיים חיוביים לנגיף. הידבקות נוספת לאחר מחלה יכולה לנבוע ממספר גורמים, וביניהם מערכת חיסונית מוחלשת, אי שמירה על היגיינה וזלזול בהנחיות.

מהנתונים עולה כי רוב ההדבקות החוזרות אירעו בתקופת גל האומיקרון - סוף שנת 2021 ותחילת 2022, ההסבר לכך הוא שככל שעובר זמן מההחלמה או מקבלת החיסון רמת הנוגדנים יורדת, וכך וריאנטים חדשים מצליחים להתגבר על הנוגדנים הקיימים.

ב-גרדיאן הבריטי פורסם סיפורה של מאה וולטון, סטודנטית לרפואה שנדבקה בקורונה ארבע פעמים, בין הדבקה להדבקה היא אף הספיקה לקבל שתי מנות חיסון. וולטון, סיפרה כי למרות עבודתה שהינה לרוב בסביבת חולים ואף חולי קורונה, לא נדבקה מהם. 

קורונה בריטניה אומיקרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד