כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חשודים נעצרו

בחסות הצ'יינג' המשפחתי: עבירות מס והלבנת הון

נעצרו 5 חשודים בהפעלה לא חוקית של צ'יינג' בנצרת, החשודים גם בעבירות מס והלבנת הון | על פי החשד, בני משפחה בחברה הערבית הפעילו נש"פ באופן בלתי חוקי וללא רישיון, למרות שבקשתם להפעלת העסק סורבה על ידי הרשויות

בחסות הצ'יינג' המשפחתי: עבירות מס והלבנת הון
פשיטה משטרתית צילום: דוברות המשטרה

במסגרת פעילות מבצעית "מסלול בטוח" והמאבק הלאומי לטיפול בפשיעה בחברה הערבית, לחיזוק המשילות וההרתעה, נערכה הבוקר (שני) בנצרת ובנוף הגליל פעילות ממוקדת של המפלג לאכיפה כלכלית בלהב 433 ביחד עם רשות המסים, נגד הפשיעה הכלכלית בחברה הערבית.

במהלך החודשים האחרונים, נוהלה במפלג הכלכלי בלהב 433 חקירה סמויה, בחשד לעבירות מס בהיקף של מיליוני שקלים באמצעות הפעלת צ'יינג' (נש"פ- נותני שירותים פיננסים) בנצרת על ידי מספר חשודים.

על פי החשד, בני משפחה בחברה הערבית הפעילו נש"פ באופן בלתי חוקי וללא רישיון, למרות שבקשתם להפעלת הנש"פ סורבה על ידי הרשויות. בנוסף, עולים חשדות בדבר ביצוע עבירות על חוק איסור הלבנת הון, עבירות לפי פקודת מס הכנסה, קבלת דבר במרמה, קשירת קשר לפשע ועבירות נוספות.

עם המעבר לחקירה גלויה פשטו שוטרי להב 433 ביחד עם שוטרי מחוז צפון, משרד פקיד שומה חקירות חיפה ברשות המסים, המוסד לביטוח לאומי, הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור והיחידה הארצית לחקירות של הממונה על חדלות פירעון, על בתיהם ועסקיהם של 5 חשודים וביצעו חיפושים לאיתור ראיות ומוצגים לצורכי חקירה.

בתום החיפושים נעצרו 5 חשודים לחקירה באזהרה ונתפסו 4 רכבי יוקרה, ולמעלה מ- 150 אלף ₪ ואלפי דולרים ויורו במזומן. החקירה מנוהלת ע"י משטרת ישראל בליווי פרקליטות מחוז צפון. בהמשך היום בכוונת המשטרה להביא את החשודים לדיון בהארכת מעצר בבימ"ש השלום בנצרת.

עבירות מס ציינג'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד