כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"קשה מאוד מול הקליפה הזאת"

דרעי בתחזית פסימית: אין אפשרות להפיל את הממשלה

בכינוס בו נטל חלק יו"ר ש"ס הוא התייחס לאסטרטגיה להפלת הממשלה ואמר כי להערכתו לא קיימת אופציה מעשית לכך. "אני כבר הגעתי למסקנה כמעט כנראה שאין דרך לעשות זאת"

דרעי בתחזית פסימית: אין אפשרות להפיל את הממשלה
אריה דרעי צילום: Noam Revkin Fenton/FLASH90

בכינוס בו השתתף בימים האחרונים יושב ראש ש"ס אריה דרעי, הוא הציג בפני הקהל תחזית פסימית למדי לגבי האפשרות כי הממשלה תתפרק בקרוב, והעריך כי הסיכויים לכך קלושים.

אחרי שפירט על ההתנהלות הרעה של הממשלה, אמר דרעי: "אני כבר הגעתי למסקנה כמעט כנראה שאין דרך לעשות (להפיל את הממשלה א.ק.), שואלים אותי כולם איך נלחמים? איך מפילים?"

"להתמודד מול הקליפה הזאת קשה מאוד, רק בעוד הקמת עוד מקום תורה, ובסוף שבט לוי ינצח", כך דרעי בכינוס שקיים בימים האחרונים.

מושב החורף הסתיים עם משבר בין כחול לבן לקואליציה שאיתו יפתח מושב הקיץ אחרי חג הפסח, זאת לצד משברים שהתעוררו סביב תוכנית כלכלית, נושא יו"ש שעל הפרק וכן המשבר האחרון בין נציגי ימינה לשר ניצן הורביץ בנושאי דת (חמץ בבתי החולים בפסח).

בינתיים המשבר הביטחוני נראה שמגיע לנקודת רתיחה עם גל טרור רצחני, אך כל זה לא מוביל למשבר בין הממשלה לרע"מ, כך שהתחזית של דרעי ייתכן ועדיין רלוונטית גם בימים של אחרי גל הטרור שפוקד את רחבי ישראל בימים אלה.

מפלגת רע"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד