כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
סוכלו לפחות 10 ודאיים

הרמטכ"ל חושף: "ברגעים אלו ממוקדים בסיכול כמה פיגועים"

במהלך טקס חילופי מפקדים בחיל האוויר, בבסיס חיל האוויר בתל נוף - הרמטכ"ל אביב כוכבי חשף כי ישראל סיכלה "לפחות עשרה פיגועים ודאיים", ואמר כי "גם ברגעים אלו אנו ממוקדים בסיכול כמה פיגועים". לדבריו, "נגיע לכל שכונה, רחוב, בית או מרתף כדי לשים את ידינו על המפגעים"

הרמטכ"ל חושף: "ברגעים אלו ממוקדים בסיכול כמה פיגועים"
הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

הרמטכ"ל רב אלוף אביב כוכבי חשף היום (שני) כי ישראל סיכלה "לפחות עשרה פיגועים ודאיים", ואמר כי "גם ברגעים אלו אנו ממוקדים בסיכול כמה פיגועים".

הרמטכ"ל, שנאם במהלך טקס חילופי מפקדים בחיל האוויר שהתקיים בבסיס חיל האוויר בתל נוף, אמר כי "הסיכולים בוצעו בזכות מודיעין ומבצעים, זו משימתו הנוכחית של צה"ל ובכך אנחנו מרוכזים. נגיע לכל שכונה, רחוב, בית או מרתף כדי לשים את ידינו על המפגעים".

מפקד חיל האוויר החדש הוא האלוף תומר בר ובטקס שהתקיים היום בבסיס תל נוף במרכז הארץ, בהשתתפות הרמטכ"ל, התבצע החילוף הרשמי בין מפקד חיל האוויר היוצא האלוף עמיקם נורקין, למפקד הנכנס האלוף תומר בר.

בר מונה לראש אגף התכנון ביוני 2020, וכעת לאחר יותר משנה הוא מקודם לאחד התפקידים הנחשבים ביותר במטה הכללי. בר, בן 52, הוא נשוי ואב לארבעה: הוא התנדב לקורס הטיס בשנת 1987 וסיים אותו כחניך מצטיין במגמת קרב.

במהלך שירותו בחיל פיקד על בסיס תל נוף, היה מפקד בית הספר לטיסה, עמד בראש מחלקת מבצעים ופיקד על טייסות "נשר הזהב", "העקרב", "אבירי הזנב הכפול" ו"הפטישים". בין 2014 ל-2017 הוא שימש ראש להק מבצעי אוויר, ולאחר מכן היה ראש מטה חיל האוויר.

אביב כוכבי חיל האוויר סיכול פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד