כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
לא קורא סקרים?

גדעון סער: "לבחירות הבאות אנחנו נגיע, תנועה גדולה"

שר המשפטים גדעון סער נאם הערב בכנס "תקווה חדשה", הוא הבטיח להילחם בטרור ולבנות ביו"ש זאת למרות הביקורת על חברו לקואליציה בני גנץ שמאשר בנייה לפלסטינים בלבד | "ממנחם בגין עליו השלום למדנו שהזכות להתיישב בארץ-ישראל שלובה וכרוכה ללא הפרד בזכותה של ישראל לביטחון לאומי" אמר סער 

גדעון סער: "לבחירות הבאות אנחנו נגיע, תנועה גדולה"
כנס תקווה חדשה צילום: תומר נויברג, פלאש 90

שר המשפטים גדעון סער נאם הערב (שני) בכנס חברי תקווה חדשה ברמת גן. במהלכו התייחס לגל הטרור הנוכחי והבהיר כי על אזרחי המדינה לעמוד יחד. אלא שלכך הוסיף נימה ביקורתית כאשר אמר: "מול הטרור הזה עומדים ללא חשבונות פוליטיים, העם שלנו קץ בהסתה ובשיסוי בתוכנו. לא הכל מותר לעשות בשביל אינטרסים פוליטיים".

שר המשפטים התייחס גם לסוגיית ההתיישבות ביהודה ושומרון וטען כי "זו כרוכה ללא הפרד בזכותה של ישראל לביטחון לאומי". הוא הוסיף כי עקירת ההתיישבות הובילה להתחזקות גורמי הטרור וסיכם את הנושא באומרו: "עיקר הציונות היה ונשאר: עליה והתיישבות". בהתייחסו לבחירות הבאות, אמר: "נגיע כתנועה גדולה, עם אחיזה איתנה בשטח ועם הישגים מוכחים של עשייה וחקיקה".

סער המשיך להביע אמון במפלגתו, למרות שברוב הסקרים היא איננה עוברת את אחוז החסימה: "לבחירות הבאות אנחנו נגיע, תנועה גדולה, עם אחיזה איתנה בשטח ועם הישגים מוכחים של עשייה וחקיקה."

בסוף השבוע התראיין סער בתוכנית 'פגוש את העיתונות' ב'ערוץ 12', שם הבהיר כי "אין לרע"מ שום השפעה בנושאי הביטחון במדינה". לאחר מכן הגיב להחלטה שלא להטיל סגר ביהודה ושומרון: "הייתה החלטה שלא להטיל סגר, יש כאן מטרה להרחיב את מעגל התסיסה לקראת הרמאדן, בשלב הזה אני קורא לא לעשות זאת. אנו בנוסף נמשיך להרוס בתי מחבלים ככל שימשך גל הטרור. בנוסף בממשלה הזאת לא תהיה הקפאה של הבנייה ביהודה ושומרון ואני מתכוון לעמוד על כך".

באשר לנתניהו, אמר: "אני מתקשה להאמין שבזמן גל הטרור נתניהו יעסוק רק בלחפש עריקים בממשלה". לאחר מכן הגיב לאמירתו של ראש הממשלה נפתלי בנט "הגדה המערבית", במהלך פגישתו עם מזכיר המדינה האמריקאי, והבהיר: "יוצא מתוך נקודת הנחה שזו הייתה שגיאה חד פעמית, אני יודע שגם הוא וגם אני משתמשים במונח ההיסטורי 'יהודה ושומרון'".

גדעון סער מפלגת תקווה חדשה בנייה בשטחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד