כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
השקעה אמיתית

"מה יש לכם לחפש על הירח?"

השקעה אמיתית ומשתלמת אינה מתבססת על דמיונות אלא על מספרים ועובדות. ערב חג החירות הוא זמן אידיאלי להשתחרר מהדמיונות ולחפש השקעות חכמות ומשתלמות • וגם, מה הקשר בין קרקעות חקלאיות שסיכויי ההפשרה שלהן אינם ברורים ובין המכתשים שעל הירח

"מה יש לכם לחפש על הירח?"
ירח צילום: FREEPIK

מי שעברו את גיל ארבעים בוודאי זוכרים את המודעות שהציעו קרקעות על הירח (אמיתי לגמרי!). תופעות דומות ולא פחות "מבריקות" אפשר למצוא עד ימינו אלה במודעות שמציעות "זכות" לדירה על קרקע חקלאית שספק אם תופשר אי פעם לבנייה וגם אם כן, ספק אם ניתן יהיה לבנות עליה, וגם אם כן ספק אם דירות מגורים וגם אם כן, ספק אם האזור יהיה ראוי למגורים. בקיצור, חד גדיא טיפוסי.

לחצו כאן ותנו לכסף לעבוד בשבילכם>>>

האופי האנושי אותו תמצתו חז"ל במילים "מי שיש לו מנה – רוצה מאתיים", הוא זה שמביא את העולם לצמיחה בלתי פוסקת (וגם להרס, מאותה סיבה) והוא גם זה שמעודד נטילת סיכונים באמצעות השקעה בעסקים חדשים, בהזדמנויות חדשות וכדומה. על האופי הזה בונים משווקי האשליות דוגמת הקרקעות על הירח.

"זה ההבדל בין משקיע חכם למשקיע מדומין", אומרים אנשי המקצוע בקבוצת ההשקעות 'בסדנו' הגדולה והמובילה בציבור החרדי. "משקיע חכם חוקר את ההשקעה ולומד אותה, או לפחות הולך למומחה בתחום, ורק אחר־כך משקיע כשהוא מודע לסיכונים ולסיכויים. משקיע מדומיין מתרשם מהכותרת ומההבטחות ושם את כספו על קרן הצבי".

מנכ"ל 'בסדנו', אליעזר גרוס סבור שיש לתת בידי הציבור כלים לבחון כל השקעה לגופה וללמוד את יסודות ההשקעות על בוריין. "חוסר ידע הוא מתכון לכישלון. לא לחינם אומרים שידע הוא כוח. זאת הסיבה ש'בסדנו' מקיימת הרצאות וסדנאות שמטרתן לשתף עם הציבור את הידע המקצועי שנצבר אצלה וזאת כשירות לקהילה ותו לא".

לחצו כאן ותנו לכסף לעבוד בשבילכם>>>

נזכיר שוב כי על־אף שהדמיון עומד ביסוד הקמתן של חברות חדשות וביסודה של הצמיחה העולמית, מי שקובע בסופו של דבר הן טבלאות האקסל ושיקול הדעת שהן מביאות עמן. בקיצור, ערב חג החירות הוא זמן מתאים ביותר להשתחרר מהדמיונות ולחפש אחר השקעות חכמות. אגב, גם תוכניות חיסכון שמניבות תשואה אפסית עד שלילית הן לא יותר מאשר דמיונות וחלומות באספמיה.
--
אז אם אתם רוצים לדעת עוד על השקעות והזדמנויות כלכליות, לחצו כאן עכשיו

בסדנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד