כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"ישראל מדממת"

לראשונה מאז 2015: נתניהו ישתתף בהפגנת הימין

בלשכת ראש האופוזיציה הודיעו רשמית כי נתניהו ישתתף מחר בערב בהפגנת ואף יישא דברים. זוהי ההפגנה הראשונה בה נתניהו משתתף מאז איבד את השלטון, ולראשונה מאז 2015 אז קיים הפגנה בתל אביב ערב הבחירות

לראשונה מאז 2015: נתניהו ישתתף בהפגנת הימין
בנימין נתניהו צילום: Hadas Parush/Flash90

לראשונה זה שבע שנים, יו"ר הליכוד וראש האופוזיציה בנימין נתניהו צפוי לקחת חלק מחר (רביעי) בהפגנת הימין שתיערך סמוך לקריית הממשלה, תחת הכותרת "ישראל מדממת".

בלשכת ראש האופוזיציה הודיעו רשמית כי נתניהו ישתתף מחר בערב בהפגנת ואף יישא דברים. זוהי ההפגנה הראשונה בה נתניהו משתתף מאז איבד את השלטון, ולראשונה מאז 2015 אז קיים הפגנה בתל אביב ערב הבחירות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אמש שוחח נתניהו עם ראשי סיעות האופוזיציה וביקש לרתום את הציבור שלהם להשתתף בהפגנה, בין הייתר נפגש נתניהו עם ראשי הסיעות החרדיות.

ראשי הסיעות החרדיות אריה דרעי ומשה גפני דחו את בקשתו בטענה כי ההפגנה לא מתואמת עם הציבור החרדי, וקריאה לצאת להפגנה נעשית על ידי גדולי הדור ולא על ידי פוליטיקאים.

הבוקר פרסם יו"ר ש"ס דרעי פרסום על ההפגנה, אך לא קרא לציבור להשתתף בו. גם בביטאון 'דגל' 'יתד נאמן' דובר תחילה שיהיה דיווח על ההפגנה כדיווח חדשותי אך ללא קריאה להשתתף בו, אך לבסוף המהלך לא יצא אל הפועל.

לאחרונה דובר בסיעות החרדיות על האפשרות לקיים עצרת ענק של תפילה, כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', לאחרונה דובר לקיים את העצרת ערב ראש חודש ניסן, אך לאחר פטירת שר התורה הגר"ח קנייבסקי ההצעה ירדה מהפרק.

בנימין נתניהו הפגנת פעילי ימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד