כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"והגדת לבנך"

כך ישאלו הילדים עם הפרעת קשב "מה נשתנה"

בשורה טובה: ויואנס, התרופה הטובה ביותר עם ההשפעה לטווח הגדול ביותר כשרה לפסח למהדרין ללא חשש קטניות | כך נקיים את מצוות "והגדת לבנך" באופן המהודר ביותר

כך ישאלו הילדים עם הפרעת קשב "מה נשתנה"
שולחן ליל הסדר צילום: אפרת פטרזייל

ליל הסדר, הלילה המקודש בו ישובים כל בני המשפחה סביב לשולחן ומסורת הדורות עוברת מאב לבן ומסב לנכד, מהווה נקודת זמן מורכבת ובעלת פוטנציאל נפיץ לילדים המתמודדים עם הפרעות קשב וריכוז.

כידוע הפרעת קשב הינה ההפרעה הנוירו התפתחותית השכיחה ביותר בגיל הילדות והיא מתבטאת במגוון תחומי חיים: בתחום הלימודי, החברתי, המשפחתי וההתנהגותי. ויואנס, טיפול המשלב טכנולוגיה ייחודית המאפשרת שיפור בקשב והפחתה בתסמיני ההיפראקטיביות והאימפולסיביות למשך 13 שעות בילדים ו- 14 שעות במבוגרים.

בימים אלו מתבשרים הורים לילדים המתמודדים עם הפרעות בקשב וריכוז על הכשרות המהודרת לטיפול זה גם בפסח ללא חשש קטניות וכך יתאפשר לכל ילד וילדה להשתתף בליל הסדר עד השעות הקטנות של הלילה, באווירה המשפחתית, לקיים את מצוות הלילה, לשאול את "מה נשתנה" ולספוג את כל ההווי של הלילה הקדוש בשנה ללא לחצים והפרעות, מה שיקרין מלבד עליהם עצמם גם על בני המשפחה הסובבים ויאפשר לכולם להתרכז במה שחשוב ולא בהפרעות העלולות לצוץ מציד הילדים המתמודדים.

באופן כללי חשוב לדעת כי לאחרונה חלה ירידה במחירי הטיפול בכל הקופות ובשוק הפרטי בעקבות שינוי המחירון המירבי על ידי משרד הבריאות. בנוסף, הטיפול זמין עבור מבוטחי ומבוטחות הביטוח המשלים של קופת חולים כללית בקו טיפול מוקדם יותר, כך שבכפוף להחלטת הרופא הרלוונטי ניתן לקבל אותו בקו שני למטופלים מעל גיל 6. כמובן שיש להתאים את הטיפול לצרכי המטופל מהרו להתייעץ עם הרופא על האפשרות לקבל את הטיפול לקראת החג ובכלל.

ליל הסדר פסח הפרעות קשב וריכוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד