כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
נערכים לפסח

במרכז רבני אירופה מחלקים מאה אלף ערכות מצות

מאה אלף ערכות "כזית מצה" מחולקים ממש בימים אלה ברחבי מדינות אירופה וזאת כחלק מההיערכות ב"מרכז רבני אירופה" לקראת חג הפסח • הרב אריה גולדברג: " בחסדי שמים ובניסים גלויים הצלחנו לשנע במשאיות את המצות שנאפו מאוקראינה לרחבי לאירופה על אך הדרכים הסגורות והמשובשות

במרכז רבני אירופה מחלקים מאה אלף ערכות מצות
ערכות מצות צילום: מרכז רבני אירופה

מספר חסר תקדים של ערכות "כזית מצה" מחולקים ממש בימים אלה ברחבי מדינות אירופה על ידי "מרכז רבני אירופה" וזאת כחלק מההיערכות המקיפה לקראת חג הפסח הקרב ובא.

מדובר בלמעלה ממאה אלף ערכות של "כזית מצה" המחולקים על ידי רבני "מרכז רבני אירופה" המעבירים את ערכות המצות ממש בימים אלה לרבבות התושבים היהודיים ברחבי המדינות בכדי שהם יזכו לקיים את מצוות התורה בליל התקדש חג הפסח.

ההיערכות השנה  היתה מסובכת עשרת מונים, וזאת בעקבות העובדה שהמצות נאפו באוקראינה ונוצר קושי עצום להוציאם לאירופה, בניסי ניסים לאחר ימים מתוחים בחסדי שמים אנשי מרכז רבני אירופה יחד עם ארגון 'בסד' הצליחו להעביר בשיירת משאיות את המצות לבלגיה ומשם לרחבי אירופה.

מנכ"ל "מרכז רבני אירופה" הרב אריה גולדברג מסכם בהתפעלות את המלאכה הקשה ואומר כי, "למרות הקושי הלוגיסטי לשנע את המצות מאוקראינה לרחבי אירופה 'זכות הרבים' עמדה לנו ובימים אלו המצות מגיעות למאות קהילות באירופה.

יצוין כי פרויקט הענק שדואג לשנע את עשרות אלפי ערכות המצות היא חלק מהפרויקטים הרבים והברוכים של מרכז רבני אירופה בהנהלת הרב מנחם מרגולין - יו"ר המרכז והרב אריה גולדברג המנכ"ל   אשר גם הודו בחום רב להרב יוסי ביינהקר - סמנכ"ל המרכז וכן הרב יהודה רייכמן - מנהל ארגון בס"ד אשר יחד השקיעו רבות ע"מ שלא יישאר יהודי ברחבי אירופה שלא יזכה לקיים את מצוות אכילת כזית מצה שמורה. 

מרכז רבני אירופה פסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד