כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
זה התפקיד האחרון של בנט

ראש המטה נשבר ועזב: "רצו רק להפיל את ביבי"

פעיל לשעבר ב'ימינה' בדרגת ראש מטה שטח, עזב את המפלגה: "הקש ששבר את גב הגמל זה הפיגועים האחרונים. ציפינו שתהיה כאן תגובת נגד" | "איפה השפיות? נפתלי וחבורתו מפחדים ממי? מעבאס?", הוא תוהה | לדבריו, "זה יהיה התפקיד האחרון של נפתלי בנט כרה"מ ובכלל, הוא לא ייבחר כח"כ. לא הוא ולא סער"

ראש המטה נשבר ועזב: "רצו רק להפיל את ביבי"
נפתלי בנט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ראש מטה השטח במגזר הדרוזי של מפלגת 'ימינה' הודיע על עזיבתו את המפלגה וכתב פוסט חריף בו תקף את חברי 'ימינה'. הוא שוחח עם בן כספית וינון מגל ברדיו 103FM והסביר את הרקע לדברים.

שאמי סיפר כי הוא מלווה את נפתלי בנט עוד מימיו ב'בית היהודי', משנת 2013. "עברתי לימינה יחד עם איילת נפתלי וכל החברים, האמנתי בהם ובדרכם עד היום בו נפתלי החל במו"מ להקמת קואליציה עם השמאל והערבים. כאן התנגדתי ועמדתי בראש הקבוצה שמתנגדת למהלך. לאחר שהתנגדתי החלו טלפונים מרוב חברי ימינה במסע שכנוע שלי ושל חבריי".

לדבריו, "הוסבר לנו שהממשלה הזו תהיה ימינית ושכולם רוצים רק להפיל את ביבי וזו ההזדמנות לפעול ולתת לגיטימציה לנפתלי לפעול כימני. כך שכנעו אותי ואת ראשי המטות. אמרתי 'או.קיי ניתן צ'אנס'. עוד לפני הפיגועים היו פה כל מיני הצעות חוק של השמאל וגם התנגדנו, הקפאת הבנייה בשטחים והריסת בתי המתנחלים".

הוא הסביר: "הקש ששבר את גב הגמל זה הפיגועים האחרונים. ציפינו לתגובת נגד, לא ייתכן שמחבלים מתוך גבולות המדינה הורגים את חיילנו ושוטרינו ונמשיך בשגרה כאילו דבר לא קרה. איפה השפיות? נפתלי וחבורתו מפחדים ממי? מעבאס? צריך קודם כל הריסת בתים של המחבלים עצמם ,לא ייתכן שימשיכו בשגרה ויהללו את השהידים בבתים של המחבלים עצמם בתוך גבולות המדינה. זה נשמע לכם שפוי? בלי לשלול את האזרחות של המשפחות שלהם? אלמנות המחבלים ימשיכו לקבל קצבת ביטוח לאומי?".

שאמי ציין כי טרם בחר את דרכו הפוליטית, "אבל כמובן תהיה ימנית. אני לא מוצא את עצמי כאן לכן קראתי לכל חבריי לעזוב את המפלגה הזאת. רוב ראשי המטות כבר בחוץ, מי שנשאר שם זה רק האנשים שהם אולי בדרך ואני מנסה גם לשכנע אותם לעזוב. זה יהיה התפקיד האחרון של נפתלי בנט כרה"מ ובכלל, הוא לא ייבחר כח"כ. לא הוא ולא סער, גם אם יעשו חיבור. הם יפלו".

עזיבתו של שאמי, מגיעה ברקע איומיה של יו"ר הקואליציה, חברת הכנסת עידית סילמן ממפלגת 'ימינה' כי לא תוכל להמשיך להיות חלק בקואליציה שמאפשרת הכנסת חמת לבתי חולים בפסח.

מפלגת ימינה נפתלי בנט דרוזים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד