י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בעד או נגד

מיליונים השיבו • הסקר של אילון מאסק שמשגע את הרשת

האיש העשיר בעולם שהצטרף לדירקטוריון של טוויטר, אחרי שנחשף כי רכש 9% ממניות החברה, פרסם סקר ברשת החברתית ובו העלה את השאלה, האם בקרוב משתמשי טוויטר יוכלו לערוך את הציוצים 

מיליונים השיבו • הסקר של אילון מאסק שמשגע את הרשת
אילוסטרציה צילום: pexels

אילון מאסק, האיש העשיר בעולם ומייסד חברת 'טסלה', שהצטרף לדירקטוריון חברת 'טוויטר', פרסם ביממה האחרונה, סקר למשתמשי הרשת החברתית.

מאסק, שנחשף כי רכש 9 אחוזים ממניות החברה, פרסם סקר בטוויטר, שבו שאל את הגולשים אם הם בעד כפתור עריכה לציוצים. הסקר ייסגר לפנות בוקר ועד כה הצביעו מעל ארבעה מיליון איש, כשבינתיים רוב מוחץ מהם בעד לאפשר עריכת ציוצים בטוויטר - 73.5% בעד לעומת 26.5% נגד.

בתוך כך, מאסק הודיע שהוא מצטרף לדירקטוריון טוויטר. חברותו תימשך עד 2024, ובכל אותה תקופה ייאסר עליו להחזיק במעל 14.9% ממניות החברה.

מאסק צייץ בעקבות החדשות כי הוא מתכנן לעבוד עם מנכ"ל טוויטר, פראג אגרוואל ועם הדירקטוריון כדי "להביא שיפורים משמעותיים לטוויטר בחודשים הקרובים!".
"תוך כדי שיחות עם אילון בשבועות האחרונים, התבהר לנו כי הוא יביא ערך רב לדירקטוריון שלנו", צייץ מנכ"ל טוויטר, פראג אגרוואל. "הוא גם מלא תשוקה ואמונה בשירות שלנו, וגם מבקר שלו, וזה בדיוק מה שאנחנו צריכים בטוויטר ובדירקטוריון, כדי להפוך אותנו לחזקים יותר בטווח הארוך".
אילון מאסק טוויטר מניות סקר ציוצים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד