כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הסתה נבזית

טוויטר טוענת: קריאה "לפזר גופות של ציונים" לא נוגדת את המדיניות

עיתונאית לבנונית פרסמה שהיא רוצה לראות "גופות של ציונים ברחובות", טוויטר הגיבה לתלונות נגדה, שהציוץ שלה לא נוגד את חוקי הפורמט. בציוץ בטוויטר היא כתבה: "פזרו את גופות הציונים בכל מקום שלא ייאמר שהחולדות רעבות בפלסטין"

טוויטר טוענת: קריאה "לפזר גופות של ציונים" לא נוגדת את המדיניות
אילוסטרציה צילום: unsplash

אינאס כרימה, עיתונאית לבנונית קראה לפלסטינים לפזר גופות של ציונים ברחוב למאכל החולדות. כרימה, היא עיתונאית לבנונית באתר החדשות Lebanon24, והיא פרסמה בטוויטר שהיא מייחלת לראות "ציונים נרצחים וגופותיהם מושלכות ברחוב למאכל חיות השדה". בציוץ בטוויטר כתבה: "פזרו את גופות הציונים בכל מקום שלא ייאמר שהחולדות רעבות בפלסטין. מי יתן ואללה יעצים את המאבק שלכם", בצירוף האות V המסמלת ניצחון, ודגל פלסטין.

בתגובה לתגובות זועמות על הציוץ, קראה כרימה "לציונים להגיש תלונה לטוויטר", היא כינתה אותם "פחדנים" והוסיפה: "מיליון נעליים על הפנים של הכובש 1948. אתם כה חלשים".

אוהד מרלין, פעיל פרו-ישראלי, פנה לטוויטר והתריע על הציוץ, אך טוויטר הגיבה לו שהציוץ של קרימה הוא שפה מקובלת לחלוטין. "המשתמש המאומת הזה פשוט קרא לפזר את גופותיהם של חברי כדי שחולדות יאכלו אותן", כתב מרלין לטוויטר. "ניסיתי לדווח על הציוץ יחד עם כמה חברים, אבל הצוות טוב הלב שלכם קבע שהוא לא מפר את תנאי השימוש. אז מה הם בדיוק תנאי השימוש שלך?".

טוויטר היא לא פלטפורמת המדיה החברתית היחידה שמתייחסת לשנאה נגד יהודים בסטנדרט שונה ומקובל יותר משנאה המופנית כלפי אנשים אחרים. חסן חאלד, שהמשרד שלו נשכר על ידי יוטיוב כדי להקרין תוכן ערבי בפלטפורמה, אמר כי הוא נאלץ לעזוב את עבודתו לאחר שהעלה חששות לגבי סרטונים המקדמים אנטישמיות וטרור שהורשו להישאר ביוטיוב.

טוויטר עיתונאית לבנון הסתה לטרור הסתה ברשת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד