כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
נמלט מכוחות הביטחון

חיפושים נרחבים אחר איש דאעש שעזב את ביתו ונעלם

על רקע שלושת הפיגועים הקשים שהביאו ל-11 הרוגים ישראלים. פעיל פלסטיני שמזוהה עם ארגון הטרור הרצחני דאעש מצפון שומרון נעלם מביתו, הניסיונות לאתר ולעצור אותו עלו עד כה בתוהו

חיפושים נרחבים אחר איש דאעש שעזב את ביתו ונעלם
עומר אל ג'אברי שנעלם צילום: גל ברגר 'כאן חדשות'

גורמי ביטחון פלסטינים אומרים כי הפעיל, עומר אל-ג'עברי, מהכפר יאמון שממערב לג'נין, נמלט לפני כמה ימים ממעצר של כוחות הביטחון של ישראל. כוחות הביטחון היו הלילה בביתו אך הוא לא נמצא שם, וכך היה גם בשני בלילה וביום שישי האחרון בבוקר, כך דווח גל ברגר ב'כאן חדשות'. העלמותו מגיעה לאחר שישראל התמודדה עם שלושה פיגועים קשים שהביאו ל-11 הרוגים, בבאר שבע, חדרה ובני ברק.

עומר אל ג'אברי שנעלם: צילום כאן חדשות

על פי הדיווח, ככל הידוע אין אינדיקציה שמעידה על כוונתו לבצע פיגוע, אך הוא נמנע כאמור מלשוב לביתו בימים האחרונים. הפעיל, אל-ג'עברי, היה במעצר מנהלי בישראל מינואר אשתקד, למשך כשמונה חודשים. ביום שני בלילה נעצר אחיו פאדי, ככל הנראה בניסיון לקבל ממנו מידע על מיקומו של אחיו או כדי להפעיל עליו לחץ להסגיר את עצמו.

גל ברגר מציין, כי מאז הפיגועים בבאר שבע ובחדרה שבוצעו בידי פעילים ערבים-ישראלים מזוהי דאעש, עצרו כוחות הביטחון גם עשרות פעילים פלסטינים מזוהי דאעש מעבר לקו הירוק.

דאעש בישראל יהודה שומרון פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד