י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מחשש שיתקפו

הבעלים פלדמן מתכונן להרוג את האריות הנמרים והדובים

גן חיות באוקראינה הודיע כי ייתכן ויאלץ להרוג את בעלי החיים במקום מחשש שבעקבות ההפגזות המאסיביות מצד הרוסים, בעלי החיים עלולים להימלט לעיר חרקוב ולאיים על תושבים  

הבעלים פלדמן מתכונן להרוג את האריות הנמרים והדובים
ארית. אילוסטרציה צילום: unsplash

בגן החיות 'פלדמן אקופארק' הסמוך לעיר חרקוב המופגזת שוקלים להרוג את בעלי החיים במקום מחשש שהם ישתחררו בעקבות ההפגזות ויברחו לעיר חרקוב ויאיימו שם על התושבים. לדברי המנהלים, זה "נס" שבעלי החיים עדיין לא נמלטו.

"עוד הפגזה אחת - והאריות, הנמרים, הדובים, יהיו מבולבלים מפחד, ועשויים להיות חופשיים ולצאת לכיוון חרקוב או לכפרים סמוכים", אמר בעל גן החיות אלכסנדר פלדמן. "אנחנו לא יכולים לאפשר את זה. אין היום פתרון לבעיה".

גן החיות שנקרא 'פלדמן אקופארק', פינה כמה חיות כולל קנגורו, ומחפש נואשות להעביר את הטורפים הגדולים יותר לאזור פולטבה למתחם חוות סוסים לשעבר, אבל הוא חושש שזה לא יהיה אפשרי. כך דווח ה'דיילי מייל'. "אם זה יכשל, האפשרות היחידה שנותרה לנו היא להרדים (לירות בהן) את הטורפים", הוא אמר, ותיאר זאת כ"אפשרות היחידה".

"זה כואב בצורה בלתי נתפסת לדבר על זה, אבל העדיפות העיקרית עכשיו היא חייהם של אנשים, אחרי ההפגזה המאסיבית האחרונה על ידי טילים ומטוסים, גן החיות כמעט נהרס" הוא אמר. "העופות הושמדו וכל התשתיות נהרסו. באורח נס, הנמרים והאריות שרדו. הכלובים שלהם ניזוקו קשות, היום נחליט אם להרדים את הדובים או להזיז אותם. אם יש רעיונות, אולי נחסוך כמה וננסה להציל את היגוארים הקטנים, אולי נציל פנתרים קטנים. אבל כל שאר החיות צפויות להיות מושמדות".

הבעלים של גן החיות הפופולרי אמר: "פארק פלדמן לא קיים יותר. כעת ניתן לומר זאת בהחלט. אתמול והיום הוא היה נתון שוב להפגזות והפצצות מאסיביות. תשתיות נהרסו, מתחמים נהרסו". הפגזות ב-17 במרץ הרגו שני שימפנזות. יומיים לאחר מכן נהרגו תשעה צבאים ו-20 נמלטו ליער.

מלחמת אוקראינה רוסיה גן חיות אריות דוב נמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד