כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
חסלט סידור פסח כהלכתו

חסלט לפסח הכי שמור, הכי נקי והכי מהודר

בחסלט קיבלו את חותמת הכשרות של מערכות הכשרות המהודרות ביותר לקראת חג הפסח שבפתח 

חסלט לפסח הכי שמור, הכי נקי והכי מהודר
חסלט צילום: יח"צ

חג הפסח בפתח וכולנו רוצים לחגוג את החג בהידור ובהקפדה. מוצרי חסלט ידועים באיכותם ובכשרותם המהודרת במיוחד כעת בשנת השמיטה. כל מוצרי חסלט גדלים בגידול מיוחד ללא תולעים וללא חרקים. למרות העלויות הגבוהות הכרוכות בגידולים באזורים מיוחדים, בחסלט לא מתפשרים וממשיכים לייצר כל העת בעבודה סביב השעון את הגידולים המהודרים ביותר, כאשר כל מערכות הכשרות סומכות את ידיהן על תוצרת החברה. על כן כל בית של שומרי כשרות, גם אלו המקפידים על קלה כבחמורה, יכולים להעלות על שולחנם בחג הפסח בלב שקט את התוצרת המהודרת של החברה, בידיעה שכל התוצרת המשווקת על ידי חסלט, הינה בכשרות מהודרת מחמירה ביותר.

כל גידול של חסלט עובר סינון ובדיקה מחמירה לאחר הקטיף, ואם יש בו איזה חשש של חרקים, הגידול נפסל.

בנושא השמיטה לחומרא, בחסלט קיבלו את חותמת הכשרות של מערכות הכשרות המהודרות ביותר – בד"צ העדה החרדית, בד"צ שארית ישראל, בד"צ מחזיקי הדת, מכון התורה והארץ-אוצר הארץ, חותמת הכשרות של הגר"י אפרתי וחותמת הכשרות של מהדרין ירושלים, כאשר לכל מערכת כשרות יש את ההנחיות המפורטות בנוגע לאופן גידול הירקות בשנת שמיטה, כאשר חלק ניכר מהתוצרת הינו יבול חו"ל, דבר הדורש השקעת משאבים אדירה, ובכלל זה גידול במקומות עפ"י הוראת הפוסקים והנחיות הכשרויות השונות. הכל נעשה בתיאום עם כל מערכות הכשרות, לפי כל החומרות וההידורים שהונהגו על ידם.

רפי שלו מנהל שיווק ומכירות ארצי בחסלט: "לקראת חג הפסח אנו ערוכים לביקושים האדירים צפויים בכל נקודות המכירה ברחבי הארץ למוצרי חסלט ובפרט לחסה נקיה ומהודרת לליל הסדר. הגידולים שלנו גדלים באזורים מיוחדים והעלויות עולות בהתאם. אך בשל העובדה שמרבית מערכות הכשרות והבד"צים סומכים את ידיהם עלינו, הן מבחינת כשרות והן מבחינת איכות וטיב המוצר, אנחנו לא מתפשרים על כלום. חשוב לנו שמי שרוכש את מוצרי חסלט יהיה סמוך ובטוח כי הוא מקבל לפסח את התוצרת המהודרת והאיכותית ביותר ".

 

חסלט ירקות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד