ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
התעללות קשה בפעוטות

אישום נגד המטפלות: הרימו, הניפו והטיחו

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד אסתר נחמיה וציונית מזרחי, תושבות מעלה אדומים, בגין מעשי התעללות ותקיפה של פעוטות במעון הילדים "אמילי" בעיר

אישום נגד המטפלות: הרימו, הניפו והטיחו
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: משה שי, פלאש 90

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה היום לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אסתר נחמיה (54) וציונית מזרחי (59), תושבות מעלה אדומים, בגין מעשי התעללות ותקיפה של פעוטות במעון הילדים "אמילי" במעלה אדומים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד תמר איבלמן, הנאשמות עבדו כמטפלות במעון הילדים "אמילי" במעלה אדומים וטיפלו ב- 17 פעוטות בגילאי שנה עד שנתיים. בתחילת השנה, בהזדמנויות רבות ושונות, הנאשמות התעללו ותקפו את הפעוטות.

הנאשמת אסתר נחמיה דחפה, הכתה והרימה את הפעוטות באמצעות משיכת ידיהם ורגליהם, או תוך אחיזה בחולצתם, הנפתם באוויר והטחתם במזרון או ברצפה, תוך שהיא גורמת להם לבכי ומכאוב. בתוך כך, נהגה באגרסיביות בעת שהשכיבה את הפעוטות לישון, בין היתר, משכה אותם בחוזקה, הטיחה אותם במזרונים לעיתים מגובה, וכיסתה את פניהם בשמיכה.

הנאשמת ציונית מזרחי הרימה את הפעוטות תוך אחיזה בחולצתם, הנפתם באוויר והטחתם למזרון. כמו כן, דחפה אותם בכוח, בעטה בהם, הטיחה אותם במזרון בעת השכבתם לשון וכיסתה את פניהם בשמיכה. בנוסף, נהגה לסטור לפעוטות, או לנער אותם בחוזקה, תוך שהיא גורמת להם לבכי ולמכאוב.

בכתב האישום נאמר כי "הנאשמות התעללו בקטינים חסרי ישע, בהיותן אחראיות עליהם. ההתעללות באה לידי ביטוי בין היתר בטיב האירועים, ריבוי המעשים והקטינים הנפגעים, תדירותם, גילם הרך של הקטינים, והיותן האחראיות הבלעדיות על צרכיהם, בריאותם ושלומם במהלך האירועים המפורטים בכתב האישום. מכלול הנסיבות הפך את ההתנהלות המתעללת לשגרה אליה נחשפו כל הקטינים ששהו בגן".

כתב האישום מייחס לנאשמות ביצוע עבירות של התעללות בקטין חסר ישע על ידי אחראי, תקיפת קטין חסר ישע על ידי אחראי הגורמת חבלה של ממש ותקיפת קטין חסר ישע על ידי אחראי.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על הארכת תנאי מעצר הנאשמות עד לתום ההליכים המשפטיים נגדן. כמו כן, הפרקליטות מבקשת להורות על הרחקתן מכל אזור מעלה אדומים לצד הגבלת העיסוק עם פעוטות ועם כלל חסרי הישע.

כתב אישום התעללות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד