י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"מה קרה לנו?"

הוריה של רנה שרנב חושפים: "יהיו עסקאות עם הרוצחים השפלים"

הוריה של רנה שנרב, הנערה שנרצחה באכזריות לפני כשלוש שנים, חושפים כי גורמים רשמיים במדינה אמרו להם כי הם יחתמו על הסדרי טיעון עם המחבלים שרצחו את ביתם, הם זועמים על כך: "אנחנו רואים אותם בבית המשפט שמחים, וברור שהם ימשיכו כך אחרי שהם ישתחרר"

הוריה של רנה שרנב חושפים: "יהיו עסקאות עם הרוצחים השפלים"
הרב איתן שנרב צילום: פלאש 90

המדינה במגעים להסדרי טיעון עם הרוצחים של הנערה רנה שנרב, שנרצחה באכזריות בקיץ 2019 במעיין עין בובין באזור בנימין - כך אמרו היום (חמישי) הוריה במסיבת עיתונאים שקיימו.

ההורים, הרב איתן ושירה, קיימו מסיבת עיתונאים בביתם שבלוד, בו סיפרו: "הודיעו לנו גורמים מוסמכים מהמדינה שהולכים לעשות עסקאות טיעון עם כל הרוצחים של רנה שלנו זכרה לברכה".

"לא סייענים ולא שותפים ולא רק כאלה שידעו, אלא הרוצחים שהיו במעיין ורצחו. אני לא עומד כאן רק בתור ההורה של רנה אלא בשם כל עם ישראל. אני אישית ראיתי את הדם של רינה נשפך כמו מים. לא יכול להיות דבר כזה", אמר האב.

הרב שנרב לעיתונאים. צילום: פלאש 90.

האם, שירה הוסיפה: "חמישה רוצחים שפלים מסתכלים במשקפת מסתכלים על רינה שלנו ילדה שכולה חן וחסד לוחצים על כפתור ורוצחים אותה. איך אפשר לשחרר אותם? ברור לכולם שהם יחזרו לעשות פיגועים כמו המחבלים בשבועות האחרונים".

"אני מבין בהחלט את המורכבויות המשפטיות הקשורות לניהול ההליכים נגד המחבלים" אמר עו"ד מוריס הירש, המלווה את המשפחה. "גם בתקופתי כפרקליט איו"ש הועמדו לדין מחבלים רוצחים במצבים דומים".

"אני מצפה מגורמי הפרקליטות הצבאית וגורמי התביעה הכללית, למצוא את הפתרונות כדי לאפשר מיצוי הדין עם המחבלים ושליחתם למאסרי עולם".

רנה שנרב נרצחה באוגוסט 2019, שבוע אחרי יום הולדתה ה-17. בזמן שטיילה עם אביה איתן ואחיה דביר חיים במעיין עין בובין (מעיין דני) שליד ההתנחלות דולב, התפוצץ מטען שהוטמן במקום.

הרב איתן שנרב רינה שנרב פיגועים הסדר טיעון מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד