כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
פרישתה של עידית סילמן

לפיד שובר שתיקה: "בן גביר וסמוטריץ' לא ייקחו מאתנו את המדינה"

"הקיצוניות לא תנצח את מדינת ישראל. בן גביר וסמוטריץ' לא ייקחו מאתנו בכוח הזרוע את המדינה שלנו, השחיתות לא תנצח את השפיות וניקיון הכפיים. מי שמנסה להפריד בינינו, לגרום לנו לשנוא ולכעוס אחד על השני, תמיד יפסיד בסוף", אומר שר החוץ לפיד על רקע סערת פרישתה של סילמן

לפיד שובר שתיקה: "בן גביר וסמוטריץ' לא ייקחו מאתנו את המדינה"
יאיר לפיד צילום: Oliver Fitoussi/Flash90

ראש הממשלה החליפי, שר החוץ יאיר לפיד שובר שתיקה של יממה וחצי ומתייחס לפרישתה של ח"כ עידית סילמן מהקואליציה, שכנראה גם תפרק את ממשלתו. לפיד מכריז כי הניסיונות דווקא ילכדו את חברי הקואליציה והודיע כי הוא פועל להשיג רוב מחדש.

"הקיצוניות לא תנצח את מדינת ישראל. בן גביר וסמוטריץ' לא ייקחו מאתנו בכוח הזרוע את המדינה שלנו, השחיתות לא תנצח את השפיות וניקיון הכפיים. מי שמנסה להפריד בינינו, לגרום לנו לשנוא ולכעוס אחד על השני, תמיד יפסיד בסוף", פותח לפיד את דבריו.

על פרישתה של יו"ר הקואליציה עידית סילמן אומר השר לפיד: "במשבר קואליציוני לא פשוט. הוא לא הראשון וכנראה שלא האחרון. דיברתי ביומיים האחרונים עם כל מנהיגי המפלגות יותר מפעם אחת, וכולם מגויסים כדי שנעבור את זה בלי זעזועים נוספים. נעשה הכול כדי שהממשלה תחזיק מעמד עוד זמן רב".

״נעשה הכול כדי לא לדרדר את המדינה לבחירות נוספות, רעילות ומשסעות. נעשה הכול כדי להמשיך את הצמיחה הכלכלית והפריחה המדינית של החודשים האחרונים. אנחנו נחושים להוכיח שרוב גדול של הישראלים לא מוכנים לשנוא אחד את השני״, מציין עוד לפיד.

בדבריו הוא פונה לאנשי ימינה שמסומנים כעורקים פוטנציאלים: "פטריוטים ישראלים אמיתיים לא גוררים את המדינה שלהם לקיצוניות ואלימות. הם לא רוצים להיפטר ממי שחושב אחרת מהם, אלא למצוא דרכים לחיות איתו. הממשלה שלנו מייצגת את הרעיון שאי אפשר בלעדיו: שזכות הקיום שלנו היא רק ביחד".

יאיר לפיד רוטציה בראשות הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד