י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
מה השיב לדרעי?

ליברמן קורא לסילמן: "את נאיבית - אפשר לתקן"

"אני אומר לסילמן, שהיא אישה טובה אבל קצת נאיבית, עשית טעות. אבל אפשר לתקן". כך קורא הערב אביגדור ליברמן לח"כית הפורשת לשוב לזרועות הממשלה | עוד הרגיע ואמר: "מי שבונה על הבחירות החדשות – אין לכם על מה לבנות"

ליברמן קורא לסילמן: "את נאיבית - אפשר לתקן"
אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יושב ראש 'ישראל ביתנו', שר האוצר אביגדור ליברמן התייחס הערב (חמישי) לטלטלה הפוליטית אחרי פרישת חבר הכנסת עידית סילמן מהקואליציה וקרא לה לחזור בה ולשוב לזרועות הממשלה.

"מי שבונה על הבחירות החדשות – אין לכם על מה לבנות", אמר השר ליברמן בכנס של מפלגתו. "בוא נשאל את עצמנו בצורה רצינית - האם ישראל צריכה בחירות? בוודאי שלא. הדבר האחרון שצריכים זה מערכת חמישית בשלוש שנים. אתם ממהרים לבחירות? אין לכם לאן למהר".

ליברמן מאמין כי נעצר הסחף שמאיים על הממשלה, "ישבתי בצהריים עם אורבך והגענו להבנות ועצרנו את הסחף ולא יהיו שום בחירות", הצהיר וקרא לחברת הכנסת סילמן לחזור בה מאחר ונתניהו לא יכבד את ההסכם איתה, "אני אומר לסילמן, שהיא אישה טובה אבל קצת נאיבית, עשית טעות. אבל אפשר לתקן".

"תסתכלי על ההיסטוריה", פנה ליברמן לח"כית הפורשת, "איך נתניהו חתם מול כל התקשורת על שר כלכלי בכיר עם פייגלין. איפה הוא היום? או הקריאה הנרגשת של נתניהו לרב רפי. הבטיח לו שר החינוך. איפה זה ואיפה פרץ?".

על הראיון של יו"ר ש"ס אריה דרעי שעורר סערה, בו הציע לליברמן לחזור בו מכל התנהלותו נגד החרדים ולהצטרף לממשלה, אמר ליברמן לתומכיו, "שמעתי היום קריאה נרגשת מאריה דרעי שמוכן לסלוח לי, איזה כייף. אין לי ויכוח פרסונלי איתו. אני אומר לו בוא תתמוך בחוק גיוס בני ישיבות. כל גדולי הגנרלים של ההיסטוריה, יהושע בן נון, החשמונאים, המכבים -כולם היו לוחמים. שגם אריה דרעי יתמוך בזה".

"ואני גם מציע שכולם יצאו לעבוד, גם הרמב"ם יצא לעבוד, אז גם דרעי יכול. וגם בנושא לגיור, כמו עזרא ונחמיה. בואו נגמור את הסיפורים הכואבים האלה. אני קורא לדרעי, תתמוך בגיור המוני, ביציאה לעבודה, בגיוס בני ישיבות". כך ליברמן הערב.

אביגדור ליברמן עידית סילמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד