כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מצבם קריטי

צפו: הרופאים נלחמים על חיי ארבעת הפצועים

בבתי החולים נמצאים כעת 14 פצועים שנפגעו בפיגוע הירי הרצחני שאירע הערב בתל אביב, מתוכם ארבעה במצב קריטי שמנותחים כעת בניסיון להציל את חייהם, שניים במצב קשה ובינוני וכל היתר במצב קל.

צפו: הרופאים נלחמים על חיי ארבעת הפצועים
מחדר הניתוח באיכילוב צילום: דוברות איכילוב

הערב (חמישי) התרחש פיגוע ירי רצחני ברחוב דיזינגוף בתל אביב, 14 פצועים פונו לבתי החולים. שני פצועים נוספים הגיעו לבית החולים איכילוב במצב אנוש, אך למרות פעולות ההחייאה נאלצו הרופאים לקבוע את מותם.

מבית החולים איכילוב נמסר כי "ברגעים אלו נאבקים מומחי הטראומה, החטיבה הכירורגית ומערך ההרדמה על חייהם של 4 פצועים בחדרי הניתוח". עוד נמסר כי לבית החולים הגיעו 2 פצועי ירי במצב בינוני קשה שנמצאים כעת בבדיקות הדמייה, ו2 פצועים נוספים במצב קל.

מבית החולים וולפסון נמסר כי לבית החולים פונו ארבעה פצועים, מתוכם שני פצועים קל ושני נפגעי חרדה, הפצועים עדכנו את בני משפחותיהם, ובית החולים ערוך לקבלת פצועים נוספים אם יהיה בכך צורך.

מהמרכז הרפואי שיבא נמסר כי לבית החולים הגיעו הערב שלושה פצועים שמצבם מוגדר קל, מתוכם פצוע ירי בפלג גוף תחתון שעבר הדמייה ונראה כי לא נגרם לו נזק פנימי, הפצוע אושפז להשגחה. מתוך שני הנפגעים הנוספים, פצוע אחד נחבל חבלות קהות במהלך הבריחה והאחר נפגע חרדה.

פיגוע בתל אביב פצועים פיגוע ירי בית חולים איכילוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד