ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
הדרמה והחזית שהוקמה

השרה שקד ניהלה מגעים לעריקה לליכוד

לאחר הפרסום על פרישתה של סילמן מהקואליציה, מקורבי השרה שקד ניהלו מגעים עם מקורבי נתניהו על אפשרות של פרישתה של שקד מהקואליציה ושילובה בליכוד. שקד כינסה את שאר חבריה מימינה ויצרה חזית אחידה. תחילה בליכוד סירבו לדרישתם. כשחזרו בהם, זה כבר היה מאוחר

השרה שקד ניהלה מגעים לעריקה לליכוד
בנימין נתניהו צילום: Yonatahn Sindel/Flash90

שרת הפנים איילת שקד ניהלה מגעים עם הליכוד על שריון במפלגה, מיד לאחר פרישתה של חברת הכנסת סילמן מהקואליציה, כך דווח בסוף השבוע ב'חדשות 12'.

לפי הפרסום של הכתבת דפנה ליאל, אנשי נתניהו פנו לשקד והבהירו לה שיש לה שעתיים להצטרף לליכוד תמורת כל תפקיד שתרצה, אחרת הם מתכוונים לסגור עם חבר כנסת אחר.

שקד, מצידה, סירבה לאולטימטום ובמקביל פעלה ליצור חזית אחידה עם חה"כ אורבך ובהמשך גם עם חבר הכנסת אביר קארה. בשעות הערב שקד חזרה ועדכנה את הליכוד במהלך שיזמה.

בליכוד סירבו תחילה לשריון כל הארבעה וניסו לשכנע את שקד להצטרף ללא שריון, בטענה שהיא יכולה להצליח בכוחות עצמה. לפי הדיווח כמה שעות מאוחר יותר הסכימו בליכוד לשריין את כל הארבעה (כולל סילמן), אך כשהחליטו על כך זה כבר היה מאוחר, שכן שקד וחבריה החליטו לתת סיכוי לייצוב הממשלה הקיימת.

ליאל מסבירה כי הסיבה להתמהמהות בליכוד, הוא החשש של בכיריה שמתכננים לרשת את נתניהו ביום שאחרי, מאיום בדמותה של שקד שזוכה לפופולריות ועלולה לאיים עליהם במרוץ לפסגה.

איילת שקד הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד