ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
עם נחיתתו במולדובה

"סומך עליכם": ח"כ שיקלי מגיב להכרזה עליו כפורש

לאחר ההכרזה עליו כפורש, מגיב ח"כ עמיחי שיקלי מסיעת ימינה על ההחלטה, ומאשים: "מי שתאוות שררה הובילה אותו למעילה חסרת תקדים באמון הבוחר. הוא הפורש האמיתי"

"סומך עליכם": ח"כ שיקלי מגיב להכרזה עליו כפורש
במליאת הכנסת צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

ח"כ עמיחי שיקלי מגיב לראשונה על ההכרזה עליו כפורש: הח"כ שנמצא באירופה במסגרת ביקור בקהילות היהודיות בשל המלחמה באוקראינה כתב: "עם נחיתתי במולדובה במסגרת שליחות של 'איחוד הצלה' נודע לי על הכוונה להכריז עלי כפורש. ומי המכריז? מי שהפר אחת לאחת את כל התחייבויותיו האידיאולוגיות לבוחר. מי שתאוות שררה הובילה אותו למעילה חסרת תקדים באמון הבוחר".

שיקלי הוסיף וכתב, "זוהי זכות וחובה להיות נאמן לדרך בה נשבענו לציבור ובה אוסיף ללכת בכל מחיר מהטעם הפשוט, שאני איש ימין ואני לא פועל נגד הערכים שלי. אני סומך עליכם, עם ישראל, שתדעו היטב לשפוט מי כאן הפורש האמיתי".

כזכור, עשרה חודשים לאחר שהוקמה הממשלה וכדי למנוע התרעה מפורשים נוספים, ראש הממשלה נפתלי בנט הכריע ביום חמישי האחרון כי ועדת הכנסת תתכנס כדי להכריז על עמיחי שיקלי כפורש, מה שימנע ממנו לזכות לתקציבים למערכות הבחירות וכן סנקציות נוספות.

"טרם הצבעת האמון בממשלה וכל שכן לאחריה, פעלו כל חברי הסיעה ושריה במטרה לקיים שיח פתוח והוגן עימו, מתוך רצון לאפשר לו ליטול חלק בפעילות הסיעה, הקואליציה ובהתוויית מדיניותן, תוך הקשבה ומתן כבוד לעמדותיו העצמאיות. אולם, מההתחלה ברור היה כי ח"כ שיקלי פועל בניגוד מוחלט לעמדות הסיעה ומתוך כוונה להכשיל את הקואליציה", נמסר מלשכת ראש הממשלה.

כפי שפורסם, חבריו בסיעה לא אהבו את הרעיון שהוא לא תמך במפלגה שהקימה ממשלה עם השמאל ועם מפלגת רעם. בנובמבר האחרון, ח"כ שירלי פינטו מסיעתו תקפה את שיקלי, שרץ ברשימת 'ימינה' בבחירות, אך לא הצטרף לממשלה וגם הצביע נגד תקציב המדינה, וכינתה אותו כ"וירוס" בבית המחוקקים הישראלי, "זו דעתי האישית, היא ידועה לכולם, אני אישית הייתי מכריזה עליו כפורש".

עמיחי שיקלי נפתלי בנט פורש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד