י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"התנהגות בלתי הולמת"

שני רופאים מביה"ח הישראלי באוקראינה יוחזרו לארץ

בעקבות דיווח מראש משלחת "כוכב מאיר" על התנהגות בלתי הולמת, החליט מנכ"ל משרד הבריאות להחזיר לישראל את שני הרופאים העובדים בבתי החולים רמב"ם והמרכז הרפואי לגליל

שני רופאים מביה"ח הישראלי באוקראינה יוחזרו לארץ
מטוס אל על צילום: Yossi Aloni/FLASH90

משרד הבריאות הודיע היום (ראשון) כי שני רופאים ממשלחת "כוכב מאיר" שמתפעלת את בית החולים שדה הישראלי באוקראינה, יוחזרו לישראל. ההחלטה הגיעה לאחר שדווח כי הרופאים צרכו אלכוהול מחוץ לשעות העבודה.

בהודעת משרד הבריאות נמסר: "מנכ"ל משרד הבריאות, נחמן אש, קיבל אתמול דיווח מראש משלחת ״כוכב מאיר״ שבאוקראינה על החלטתו להחזיר לישראל שני רופאים, עקב התנהגות בלתי הולמת".

אחד מהרופאים שיוחזרו עובד בבית החולים רמב"ם שבחיפה, והשני במרכז הרפואי לגליל שבנהריה. על פי ההודעה, מנכ"ל משרד הבריאות ביקש ממנהלי בתי החולים להמשיך את הברור עם אותם הרופאים.

מבית החולים רמב"ם נמסר בתגובה: "הנהלת רמב"ם התבשרה בוקר על החלטת מנהל המשלחת בבית החולים הישראלי באוקראינה. אין לנו פרטים על הנסיבות המלאות של האירוע. מנהל רמב"ם יקיים בירור עם הרופא כאשר זה ישוב ארצה. אנו מזכירים שמדובר בהחלטה מקומית של מנהל המשלחת והפרטים טרם הובררו. אנו מתייחסים לאירוע ברצינות, ויחד עם זאת לא נפרסם פרטים נוספים ולא נתייחס לסיפור בשלב זה – לפני שיתקיים בירור".

מהמרכז הרפואי לגליל נמסר: "הרופא מוחזר לישראל עקב התנהגות אישית שאיננה עומדת ברף הציפיות מרופא המצוי באזור קרב, שנדרש לעמוד בכוננות אישית ומקצועית גבוהה. לכשישוב ארצה הנושא יתוחקר ויוחלט באשר לטיפול המשמעתי בעניינו".

מלחמת אוקראינה רוסיה בית החולים רמב"ם המרכז הרפואי לגליל נחמן אש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד