כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מכתב חסר תקדים

האדמו"ר מראחמסטריווקא והגרב"מ אזרחי בהצהרה יוצאת דופן לגבי היתומים

המונים מצטרפים ממש בימים אלה לעזרתם של חמישים ושבעה חתנים וכלות יתומים העתידים להינשא עד חג הפסח אך אין בידם מאומה להוצאות הנישואין • במכתב חסר תקדים גוזרים צדיקי הדור כי התורמים יזכו שלא יחסר להם כלום כל ימי חייהם • כל הפרטים

האדמו"ר מראחמסטריווקא והגרב"מ אזרחי בהצהרה יוצאת דופן לגבי היתומים
האדמו"ר מראחמסטריווקא והגרב"מ אזרחי צילום: באדיבות המצלם

חמישים ושבעה חתנים וכלות יתומים, כאלה שאין להם מאומה, עתידים להינשא במהלך הימים הקרובים עד חג הפסח הבא עלינו לטובה. מדובר בחתנים וכלות שעברו את הגרוע מכל, כאלו שאיבדו את אחד מהוריהם, כאלה שנאלצים לצאת לקראת דרך חדשה בחייהם לבד, ללא משען וללא משענת. פשוט ללא מאומה.

לחצו כאן כדי לתת סיוע ליתומים ולזכות בברכה הנדירה>>>

קול זעקתם הנוראה הגיעה עד לשולחנם של מרן הגאון הגדול רבי ברוך מרדכי אזרחי וכבוד קדושת האדמו"ר מראחמסטריווקא אשר יצאו באופן חריג ונדיר במכתב מיוחד בו הם גוזרים כי התורמים למען אותם חתנים וכלות יתומים אשר אין להם מאומה יזכו שלא יחסר להם כלום ללא שום דאגות ממון.

במכתבם הנדיר כותבים צדיקי הדור: "כל מי שיתרום סך 570 ש"ח עבור היתומים הנישאים בין פורים לפסח, יזכה במידה כנגד מידה שלא יחסר לו כלום כל ימי חייו, בהרחבת הדעת בלא שום דאגות ממון כלל".

אתם מצליחים להבין את המשמעות ההיסטורית של המכתב הזה? צדיקי הדור גוזרים לכם בגזירה שאין דומה לה כי אם ממש עכשיו תתייצבו לימין אותם חתנים וכלות שבורים שאין להם מאומה להוצאות החתונה תזכו שלא יחסר לכם כלום כל ימי חייכם. אם לא די בזה הם אף גוזרים כי יהיה לכם הרחבת הדעת ללא שום דאגות ממון.

הגזירה הזו הרי ממש היסטורית. רבים מאיתנו מתהלכים בדאגה מה יילד יום, כיצד נתפרנס וכיצד נכלכל את בתינו, והנה מגיעה גזירה שגוזרת לנו הרחבת הדעת ללא שום דאגות ממון.

כעת זה הרגע שלנו להירתם למען אותם חתנים וכלות שנמצאים רגע לפני היום המאושר בחייהם אך אין להם מאומה להוצאות החתונה, לא כסף לתזמורת, לא לאולם, לא לנדוניה ולא לשמלת כלה, פשוט כלום. הקליקו כאן ועכשיו ותזכו שלא יחסר לכם כלום כל ימי חייכם. עשו זאת כעת.

לחצו כאן כדי לתת סיוע ליתומים ולזכות בברכה הנדירה>>>

ראחמסטריווקא הרב ברוך מרדכי אזרחי קופת העיר ילדים יתומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד