י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
טוען לפריצה

עוזר הח"כ שיבח את המחבל: "יעשה משכנו בגן עדן"

נור חוסיין, עוזרו של ח"כ אוסאמה סעדי, הגיב בפייסבוק לחיסול המחבל בג'נין והילל אותו: "אדם כזה לא יכול להסתובב במסדרונות הכנסת". הוא טוען כי לא הוא כתב את התגובה, אלא פרצו לו לטלפון

עוזר הח"כ שיבח את המחבל: "יעשה משכנו בגן עדן"
אילוסטרציה צילום: unsplash

מחשבונו של נור חוסיין, העוזר של ח"כ אוסאמה סעדי מהרשימה המשותפת, פורסמה תגובה בפייסבוק המהללת את המחבל שחוסל בג'נין.

בתגובה בפייסבוק מתוך הפרופיל שלו, נכתב: "אללה ירחמו ויעשה משכנו בגן עדן עם השהידים הנביאים והצדיקים". חסן הגיב לשאלת 'ערוץ 7' וטען כי מישהו פרץ לו לחשבון והיה זה שהגיב.

מתן פלג, יו"ר תנועת 'אם תרצו' הגיב ומסר: "העובדה שנור חוסיין היועץ של ח"כ סעדי מרשה לעצמו לכתוב תגובה בעד שאהידים ובעד המחבל מג'נין שחוסל בליל שישי, מעידה שמשהו עמוק השתבש אצלנו".

"אדם כזה לא יכול להסתובב במסדרונות הכנסת. תפיסות כאלו מקומן בעזה או בסוריה, לא במדינת ישראל ובטח שלא בכנסת ישראל. אנו קוראים לקצין הכנסת לבטל מיידית את היתר הכניסה שלו לכנסת, ובמקביל למשטרת ישראל לחקור אותו ולעצור אותו על הסתה", כך דברי פלג.

ח"כ אוסאמה סעדי נואם במליאה. צילום: דוברות הכנסת.

אתמול, היה זה סגן ראש עיריית נצרת, סמיר סעדי, שפרסם בפייסבוק הודעת תנחומים על פעיל הטרור אחמד אל-סעדי שנהרג אתמול בבחילופי אש עם כוחות הביטחון בג'נין.

"תנחומינו לבני הדודים במחנה ג'נין. אני מבקש מאללה לקבל אותו עם השהידים, הצדיקים והחברים הטובים. אני מבקש מאללה לרפא את כל הפצועים", כך כתב.

הרשימה המשותפת ג'נין תמיכה בטרור תמיכה במחבלים אוסאמה סעדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד