כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ביום היארצייט

מתקשים בחינוך הילדים? התפילה שתעשה סוף לצרה שלכם

המונים זועקים מכאב חינוך הילדים, המונים מביטים בעיניים כלות בילדיהם האהובים עוזבים את דרך התורה והמצוות • קול הזעקה הגיע עד לשולחנם של צדיקי הדור שיצאו לתפילה היסטורית בקבר השל"ה ביום היארצייט • אם לא למענכם, למען צאצאיכם

מתקשים בחינוך הילדים? התפילה שתעשה סוף לצרה שלכם
תפילה בקבר השל"ה צילום: באדיבות המצלם

מחר בערב, י"א ניסן תשפ"ב יגיע היום שכולנו צפינו לו, יגיע היום המסוגל להצלחת הצאצאים, היום שבו ניתן לקרוע שערי שמים להצלחת ילדינו, שימשיכו ללמוד וללמד, לשמור ולעשות. ביום הזה, יום היארצייט של רבינו השל"ה זיע"א, זה ההזדמנות של כולנו לקרוע שערי שמים בדבר שרבים זקוקים לו: הצלחת הילדים.

לחצו כאן ותזכו בסגולת השל"ה הקדוש>>>

הרי המצב קשה מנשוא, הורים רבים שרויים במצב נוראי, הילדים שלנו, כן, אלה שגידלנו וטיפחנו במשך שנים, עזבו ביום אחד את התורה והמצוות, עזבו את השבת ואת הכשרות, את התפילין ואת הלימוד והלכו לרעות בשדות זרים. זהו לא מקרה בודד, רבים מאיתנו חווים את אותו הקושי, קושי נורא ואיום בו הילדים יוצאים לתרבות רעה ועוזבים את הדרך.

בדיוק מהסיבה הזו, בדיוק בגלל הזעקה הנוראה הזו של ההורים, החליטו צדיקי הדור לנסוע ולהרחיק עד לטבריה שם ביום ההילולא הם יקרעו שערי שמים בציון השל"ה הקדוש, שם בטיבורה של העיר טבריה הם יזעקו על הילדים שלנו, הם יבכו בעבור הצאצאים שלנו.

במסע המיוחד ישתתפו מניין מצדיקי הדור ובהם: מרנן הגר"ש שטיינמן, הגר"ש גלאי, הגרש"א שטרן, הגר"ז ברלין, הגרמ"ש אדלשטיין, הגר"ב פינקל, הגר"י אונגרישר, הגרח"י מן ההר, הגרי"א דינר והגר"י פישהוף. כן, שמעתם נכון, צדיקי הדור יעזבו את סדרי לימודם וירחיקו עד לטבריה בכדי להחיש ישועה בעבורינו, בכדי שנפסיק לבכות על נפש צאצאינו.

כעת ממש זה הרגע שלנו, רגע לפני יום היארצייט זה הזמן שלנו להיות חלק מהתפילה הזו, להבטיח לעצמנו שצדיקי הדור יקרעו מחר שערי שמים בעבורינו, בעבור נפש ילדינו. זה הרגע שלנו, עשו זאת כעת, אם לא למענכם, עשו זאת למען נפש צאצאיכם. הקליקו כאן והיו חלק מהתפילה הזו.

לחצו כאן ותזכו בסגולת השל"ה הקדוש>>>

קופת העיר השל"ה הקדוש תפילת השל"ה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד