כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ללא רישיון

המרדף המופרע בדרום: נמלט משוטרים ופגע ברכבים

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום כנגד תושב תל שבע, אשר סיכן חיי אנשים בנתיב תחבורה, תוך נהיגה ללא רישיון נהיגה | הוא נאשם כי נהג ברחובות באר שבע, תוך שהוא עובר בין הנתיבים ובין הרכבים בכביש במהירות ובצורה חריגה - ואף פגע בהם

המרדף המופרע בדרום: נמלט משוטרים ופגע ברכבים
אילוסטרציה צילום: unsplash

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום כנגד מג'די בן חאלד אלעסם, בן ה-25 תושב תל שבע, אשר סיכן חיי אנשים בנתיב תחבורה, תוך נהיגה ללא רישיון נהיגה.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד ברוך יעקבי, הנאשם אשר מעולם לא הוציא רשיון נהיגה, נהג ברחובות באר שבע, תוך שהוא עובר בין הנתיבים ובין הרכבים בכביש במהירות ובצורה חריגה.

אופנועי משטרה זיהו את ההתנהגות החריגה של הנאשם וכרזו לכיוונו, אך הנאשם החל לחמוק מהם כאשר חצה את הצומת במהירות באור אדום, עלה על שטח הפרדה, סיכן את בטיחות הנוסעים בכביש ופגע ברכבים במקום בניסיונו לעבור בינהם ולהמלט מאופנועני המשטרה.

לאחר מכן, יצא הנאשם מרכבו והחל בהמלטות רגלית, עד שנעצר.  הנאשם, בהמלטותו, גרם לפגיעות בנהגי מכוניות חולפות ובכלי רכבם, אחת המתלוננות נפגעה בראשה ופונתה לביה"ח ומתלונן נוסף נחבל בבית החזה, סבל מכאבים בצווארו ופונה גם הוא לבית החולים באמצעות אמבולנס שהגיע למקום.

כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של סיכון חיי אנשים במזיד בנתיב תחבורה, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו ונהיגה ללא רישיון.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר צוין, כי קיים חשש ששחרורו יסכן את בטחון הציבור, בין היתר כי נהג ברכב כבד כאשר מעולם לא הוציא רשיון נהיגה ולא בחל בשום אמצעי לפגוע ולסכן אזרחים תמימים ובני משפחותיהם בכבישי הארץ.

מרדף משטרתי נהג ללא רישיון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד