כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
רשת הביטחון

ב'ימינה' ו'ביש עתיד' לא שוללים תמיכה של המשותפת

מי היה מאמין? סיעת 'ימינה' מפרסמת הערב הבהרה בעקבות דבריה של שרה בממשלה כי ניתן לשת"פ עם הרשימה המשותפת לשם שימור הקואליציה ותקפו את 'סמוטריץ וביבי' שלדבריהם 'משתפים פעולה' עם הרשימה המשותפת

ב'ימינה' ו'ביש עתיד' לא שוללים תמיכה של המשותפת
איימן עודה/נפתלי בנט צילום: דוד כהן/גילי יערי, פלאש 90

בעקבות פרישת חברת הכנסת עידית סילמן מהקואליציה שמאבדת את הרוב בכנסת, הועלתה בה אפשרות לשתף פעולה עם הרשימה המשותפת. ב'יש עתיד' לא שוללים וב'ימינה' מיהרו להבהיר.

בכירת 'יש עתיד', שרת הכלכלה אורנה ברביבאי אמרה הערב בראיון כי יש לעשות הכל כדי לשמר את הקואליציה כולל שיתוף פעולה עם הרשימה המשותפת כרשת ביטחון מחוץ לממשלה.

"המשותפת לא תהיה חלק מהקואליציה שלנו", הבהירה השרה יותר מאוחר את דבריה שעוררו סערה והוסיפה; "שיתוף פעולה בכנסת אפשרי בדיוק כפי שביבי עשה כל השנים".

בסיעת 'ימינה' מיהרו להבהיר כי יתנגדו לצירופם לקואליציה, אך לא שללו שימוש של חברי המשותפת כרשת ביטחון "בניגוד לפרסומים, המשותפת לא תהיה חלק מהקואליציה או מהממשלה", נמסר מטעם מפלגת 'ימינה'.

בהודעה כיוונו את האש כלפי האופוזיציה ותקפו: "סמוטריץ וביבי הם שמשתפים פעולה יחד באופוזיציה עם עודה, הכל על מנת לפגוע בממשלת ישראל".

בימים האחרונים מנהלים נציגים מהממשלה ונציגים מהאופוזיציה מגעים מול הרשימה המשותפת בעניין פיזור הכנסת, בעוד הממשלה מנסה לשכנע אותם שלא לתמוך בפיזור, באופוזיציה מגייסים אותם לשם תמיכה בפיזור הכנסת והליכה לבחירות.

מפלגת ימינה הרשימה המשותפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד