כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"אי אפשר לדחות את זה"

מבצע "שתי טיפות" - חצי מיליון חיסונים לפוליו נחתו בישראל

המבצע של משרד הבריאות להשלמת החיסונים נגד נגיף הפוליו החל בירושלים, וכעת עם נחיתת החיסונים והמשלוחים הנוספים שבדרך, המבצע מתרחב לכל הארץ. הד"ר שרון אלרעי-פרייס "כל רגע חשוב"

מבצע "שתי טיפות" - חצי מיליון חיסונים לפוליו נחתו בישראל
חיסוני פוליו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאור ההתפרצות המחודשת של נגיף הפוליו (שיתוק ילדים) בישראל, יצא משרד הבריאות במבצע חיסונים ארצי במטרה לחסן נגד הנגיף את כל מי שלא קיבל שתי מנות חיסון. מבצע "שתי טיפות" החל בירושלים, וכעת עם הגעת החיסונים הנוספים - מתרחב לכל רחבי הארץ.

אתמול (ראשון) בשעות אחה"צ נחתו בישראל כחצי מיליון מנות נוספות של החיסון נגד הנגיף, ולפי הודעת משרד הבריאות - בשבוע הקרוב יגיעו כשתי מיליון מנות חיסון נוספות.

בהודעת משרד הבריאות נכתב כי "החיסונים עוברים כעת בדיקות בטיחות ע"י משרד הבריאות ולאחר מכן יוספקו לשטח לצורך הרחבת מבצע 'שתי טיפות' ברחבי הארץ. המבצע יורחב בימים הקרובים והציבור יקבל את המידע בהתאם. בימים אלה נמשך מבצע 'שתי טיפות' בירושלים וסביבתה".

‏על פי דיווח של מאיר מרציאנו בערוץ 13, הד"ר שרון אלרעי פרייס מסרה עדכון לקופות החולים על מבצע החיסונים ובו אמרה כי "עיקר הבעיה שלנו היא בקרב בני 6 שבועות עד חצי שנה - יש להגן עליהם יותר מהר. לאחוזון גבוה בקרב ילידי 2005-2013 חסרה לפחות מנת חיסון אחת. אי אפשר לדחות את זה לאחרי הפסח כי כל רגע חשוב".

פוליו חיסונים משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד