י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לא מתייאש

טוויטר מחקה את החשבון של דובר הח'ותים שמיד פתח חדש

ארגון הטרור הח'ותים היושב בתימן ומנהל משם מלחמה נגד איחוד האמירויות וסעודיה, ומאיים אף על ישראל, הודיע כי לא ייכנע לטוויטר, והודיע כי החשבון החדש שנפתח "כדי להמשיך את מסע ההתמודדות עם כוחות התוקפנות הסעודית-אמריקאית בכל הרמות ובכל התחומים"

טוויטר מחקה את החשבון של דובר הח'ותים שמיד פתח חדש
דובר ארגון הטרור הח'ותים צילום: ארגון הח'ותים

לאחר שטוויטר השעתה את החשבון של דובר הח'ותים היושב בתימן. הודיע הדובר יחיא סריע, בחשבון חדש שפתח, כי "לאחר שמנהלת פלטפורמת הטוויטר השעתה את החשבון הקודם, בהתאם למדיניות כוחות התוקפנות ועד לרצונה לסתום את הפיות החושפים אותם וחושפים את פשעיהם. חשבון זה נוצר כדי להמשיך את מסע ההתמודדות עם כוחות התוקפנות הסעודית-אמריקאית בכל הרמות ובכל התחומים". כך דווח רועי קייס.

 

מאז 2015 המורדים הח'ותים נתמכים על ידי איראן, המורדים הדיחו את הממשלה התימנית בשנת 2015, ומאז המדינה הפכה לחורבן נוראי, עם מאות אלפי הרוגים, עוני נוראי, למעט כמה יהודים בודדים כל היהודים נמלטו ממנה. החות'ים כבשו את צנעא הבירה, וחלק גדול מהחלק הצפוני של המדינה, ואילצו את הממשלה לברוח לדרום, ולאחר מכן לסעודיה. זה הוביל להקמת קואליציה של מדינות ערב, הנקראת כיום "הקואליציה להחזרת הלגיטימיות בתימן", המבקשת להחזיר את הממשלה לשלטון.

ארצות הברית, סעודיה ואיחוד האמירויות האשימו את איראן באספקת נשק לחות'ים תוך הפרה של אמברגו הנשק. ארה"ב הודיעה לפני מספר חודשים על תפיסת כלי נשק מתוצרת איראן, אך איראן מכחישה כל מעורבות במתן נשק למורדים.

רועי קייס מורדים תימן טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד