כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
נהג המשאית נמלט ונתפס

אסון בעמנואל: הילד יצחק אברהם בילר ז"ל נהרג בתאונה קטלנית

בזמן שנהג המשאית נתפס ונחקר במשטרה, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של הילד יצחק אברהם בילר ז"ל בן השש וחצי שנפגע אנושות | מוקדם יותר הודיעה המשטרה כי עיכבה את נהג המשאית שאותר באתר בניה באחד היישובים הסמוכים לעמנואל, זאת לאחר שנמלט מהזירה

אסון בעמנואל: הילד יצחק אברהם בילר ז"ל נהרג בתאונה קטלנית
איחוד הצלה צילום: ארכיון

בבית החולים מאיר בכפר סבא נקבע מותו של הילד יצחק אברהם בילר ז"ל בן השש וחצי, שנפגע מוקדם יותר היום (שני) בתאונת פגע ברח בהתנחלות החרדית עמנואל. הילד, נזכיר, נפצע אנושות כתוצאה מפגיעת משאית בטון סמוך לביתו שברחוב רבי מאיר מפרמישלאן. נהג המשאית נמלט מהמקום וכוחות משטרה ערכו אחריו סריקות. בתוך זמן קצר הודיעה המשטרה כי הוא נתפס ונחקר.

כוחות ההצלה פינו את הילד לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. בני משפחתו עודכנו בבשורה הקשה.

כאמור, הילד שנהרג בעמנואל הוא יצחק אברהם בילר ז"ל בן השש וחצי, בנו של הרב דוד בילר מחסידי סלונים בעמנואל.

התאונה התרחשה מעט אחרי השעה 14:00, אז התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על ילד שנפגע ממשאית במועצה מקומית עמנואל. "חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי לילד מחוסר הכרה במצב קשה", נמסר מהארגון.

לפי משטרת מחוז ש"י, נהג משאית הבטון שפגעה בילד, עזב את המקום. בתחילה ערכו כוחות משטרה סריקות לאיתור המשאית, אך זמן קצר לאחר מכן כי המשאית אותרה באתר בנייה ביישוב סמוך למקום התאונה. הנהג עוכב על ידי השוטרים ונסיבות התאונה נבדקות על ידי בוחני התנועה.

זיו אברהם חובש איחוד הצלה מסר: "לדברי עוברי אורח הילד נפגע ממשאית. בסיוע חובשים נוספים שהיו בסמיכות למקום ביצענו בו פעולות החייאה". ישעיה אייכלר חובש נוסף של איחוד הצלה הוסיף: "לאחר פעולות ההחייאה בזירה הוא פונה למרכז הרפואי מאיר בכפר סבא במצב אנוש תוך המשך פעולות החייאה. צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה העניקו סיוע לעוברי אורח ולבני משפחתו שנתקלו בזירה הקשה".

חובש בכיר במד"א אליהו זהר, סיפר: "הילד שכב מחוסר הכרה על הכביש כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית לאחר שנפגע ממשאית. מיד ביצענו בו בדיקות רפואיות, ראינו שהוא ללא דופק וללא נשימה והתחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי."

 

תאונה קטלנית עמנואל תאונת פגע וברח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד