י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מאתגר מהצד השני

אלי אבידר כינס את פעיליו: גם לנו יש דרישות

אחרי שהתפטר מתפקיד השר ללא תיק, חבר הכנסת אבידר ממשיך להתגבש עצמאית לקראת הבחירות הבאות ובכנס פעילים שקיים הערב הוא תקף את השמאלי בממשלה שמתחשב יותר מדי ברצונות הצד הימני | "הורוביץ, מיכאלי, גנץ ובמיוחד - לפיד, נותנים לצד השמרני למרוח אתכם"

אלי אבידר כינס את פעיליו: גם לנו יש דרישות
אלי אבידר צילום: בן כהן, מגפון ניוז

בנאום בפני פעילים לכבוד חג הפסח תקף חבר הכנסת והשר לשעבר אלי אבידר את הנהגת הקואליציה מהצד השני, כשהוא קורא להם לא לתת למפלגות הימניות לקבל את כל מה שידרשו. בדבריו קרא להם לא לוותר על העקרונות שלהם, בין היתר על חקיקת החוק האוסר על ראש הממשלה עם כתב אישום להתמודד לתפקיד.

בנאום אמר חבר הכנסת אבידר: "איזו נאיביות. דרשו מאתנו להיות בשקט, לא לקדם את הערכים החשובים לנו, כדי שהצד השמרני לא יכעס. הצד השמרני מעלים דרישות? גם לנו יש דרישות".

הוא פנה אל ראשי המפלגות הליברליות ואמר, "כן אתם: הורוביץ, מיכאלי, גנץ ובמיוחד - לפיד, נותנים לצד השמרני למרוח אתכם: חצי שנה למימוש הבטחת הבחירות להקמת ועדת החקירה לצוללות, להעלם לתמונה עם קנצלר גרמניה בערב הצבעה על חוק קריטי - חוק הגבלת שתי קדנציות?".

"באיזו נאיביות, ראש המשלה החליפי, מצהיר לפני כמה ימים, שנפתלי בנט ימשיך לטפל בנושא האיראני כראש הממשלה החליפי. בחרו בך, המליצו עלייך, קח אחריות על הנושא החשוב בהנהגה הישראלית", תקף.

כמו כן רמז ח"כ אבידר על עתידו הפוליטי: "אנחנו כאן היום כדי להמשיך את השינוי. בתקופה הזאת, במצב הזה שבו אנחנו נמצאים, חייבים להעיר את השטח. להרים את הראש. יש לנו משהו שאין לשום גוף, מפלגה, תנועה במדינת ישראל – יש לנו שטח".

"לנו יש אנשים מדהימים שהרימו אופרציות מטורפות בעשר אצבעות. וזה הזמן של כולנו, לרענן את קבוצות הפעילים, את קבוצות הוואטסאפ, את דפי הפייסבוק. המטרה שלנו להקים מוקדי פעילות בכל ישוב בישראל". כך אבידר שלא התייחס כלל בנאומו לראש מפלגתו אביגדור ליברמן, מה שמעיד על כוונותיו לעזוב את מפלגתו ולהתמודד בפלטפורמה אחרת בבחירות הבאות.

אלי אבידר פעילים נפתלי בנט ממשלת השינוי ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד