כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"הסיפור שלו נגמר"

מתקפה על בנט: "משקר, פשוט מעורר רחמים"

הראיונות התקיפים שהעניק הערב ראש הממשלה בנט לא עוברים בשקט. בליכוד ובציונות הדתית משיבים אש; "בנט מבין שהסיפור שלו נגמר ושהגיע הזמן לממשלה חזקה שתחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל" | "נפתלי בנט בעוד סדרה של ראיונות מבוהלים, מיואשים ופאטתיים, פשוט מעורר רחמים. האיש בודה סיפורים מליבו", כך בציונות הדתית

מתקפה על בנט: "משקר, פשוט מעורר רחמים"
נתניהו במליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

התגובות לראיונות של ראש הממשלה נפתלי בנט, לא איחרו לזרום הערב (שני). תוך כדי הראיון כבר שוגרו תגובותיהם של מפלגות הליכוד והציונות הדתית שהותקפו על ידי במהלך הראיונות, שבהם האשים אותם באמצעים שנקטו "הסחטניים והבריוניים" כהגדרתו להפלת הממשלה.

ממפלגת 'הליכוד' נמסר בתגובה לראיונות של בנט: "בנט שהפר את כל הבטחותיו לבוחריו ממשיך לשקר גם הערב בלי הפסקה. בנט איבד השבוע את הרוב בכנסת ולכן הוא מפזר שקרים גם נגד עידית סילמן שבניגוד אליו נשארה נאמנה לעקרונות להם נבחרה. בנט מבין שהסיפור שלו נגמר ושהגיע הזמן לממשלה חזקה שתחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל".

ראש הממשלה בנט בבליץ ראיונות: סילמן הייתה אצלי בבית ובכתה

ממפלגת 'הציונות הדתית' נמסר בתגובה לראיונות של נפתלי בנט: "נפתלי בנט בעוד סדרה של ראיונות מבוהלים, מיואשים ופאטתיים, פשוט מעורר רחמים. האיש בודה סיפורים מליבו אינו נוטל אחריות להידרדרות המואצת של ישראל תחת ממשלתו הרופסת אלא רק מטיח האשמות מופרכות לכל עבר וממשיך להוכיח ניתוק מהמציאות הפוליטית ולצערנו גם הבטחונית".

עוד נמסר כי "אחרי ששיעבד את מדינת ישראל לתנועה האיסלמית, בנט תולה עכשיו את המשך קיומה של מדינת ישראל בידיהם של תומכי טרור מהרשימה המשותפת, ושום משחק מילים מביך לא יכול להסתיר את זה".

בציונות הדתית מדגישים, "הנרקסיזם של בנט מסוכן ומסכן את מדינת ישראל. אבל האמת היא שבנט ושותפיו מבינים היטב הממשלה הזאת סיימה את דרכה. תמה דרכה של ממשלת הפילוג והשנאה ובקרוב תוקם בעזרת השם ממשלה ציונית ולאומית טובה לעם ישראל ומדינת ישראל. עוד בכנסת הזו".

חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מ'הליכוד' הגיבה וכתבה בחשבון הטוויטר: ‏"אהלן נוכל, עידית סילמן שוחחה איתי ארוכות אמש. בלי מצלמות, בלי מיקרופונים, בלי קהל. רק אני והיא".

"היא אמרה שהסיבה היחידה שגרמה לה לפרוש היא אלוהים. ליתר דיוק - הפחד מאלוהים. פחד אימתני להיות חלק מממשלה אנטי יהודית ואנטי ציונית. לא ביביזם, לא איומים ולא נעליים. מתי - תפסיק -לשקר??". כך הח"כית מהליכוד.

ח"כ איתמר בן גביר הגיב וכתב: ‏"הנוכל שבגד בבוחריו עוד מעיז לדבר, במקום שיסתתר בביתו מבושה. אני לא שירתתי בצבא, כי השמאל ההזוי מנע ממני לשרת. אני מגיל 14 משרת את עם ישראל ונלחם בשבילם, בניגוד אליך בחיים לא אמכור את הערכים שלי בשביל כיסא. נוכל!".

עידית סילמן נפתלי בנט מפלגת הליכוד מפלגת הציונות הדתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד