י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
יצטרף לחגיגה?

נסראללה במסר לישראל: אתם שוגים באשליות

בעוד שקט בגבול עזה, האם נראה את חיזבאללה מערער את המצב הביטחוני בגבול הצפוני? בנאום שנשא הערב הוא שיבח את סדרת הפיגועים הרצחניים שהתרחשו בישראל בחודש האחרון וקרא לשחרר את המקומות הקדושים 

נסראללה במסר לישראל: אתם שוגים באשליות
חסן נסראללה צילום: צילום מסך

מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, שיבח בנאום ששודר הערב (שני) בכלי התקשורת בלבנון את "גבורת בני העם הפלסטיני" על רקע גל הטרור והתסיסה בשטחים. הוא ציין את היכולת שלהם, כלשונו, "למות על מנת ליצור חיים טובים יותר למען המולדת שלהם" ולמען התקווה "לשחרר את המקומות הקדושים של האומה הערבית".

נסראללה גם פנה במסר לישראל: "אתם שוגים באשליות, אם אתם מהמרים על הייאוש והתסכול של העם הפלסטיני ועל כך שהוא יטוש את הסוגיה הפלסטינית, ואת המקומות הקדושים". עוד אמר בהקשר הזה כי "אם אתם חושבים שהנרמול עם כמה מדינות ערביות והביקורים של בכירים ערבים ביישות הזמנית (ישראל) יגרמו לעם הפלסטיני לוותר על הסוגיה שלו, אז אתם מדמיינים גם כן".

הוא הוסיף ללגלג על ישראל ואמר: "היום השבח לקל, הפרשנים הישראלים מתחילים להודות באמת – אי אפשר להכניע את העם הפלסטיני, אי אפשר לכפות עליו פתרונות, חייבים לתת לו את הזכויות שלו, לפחות המינימאליות".

מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, יצא בנאומו נגד "הלחשושים על דחיית הבחירות" מהלחשושים בחלק מהשגרירויות בלבנון ואומר: "זכותנו להאשים את ארצות הברית כמי שחותרת לכך. ייתכן שאחת המטרות של הדיבורים על דחיית הבחירות בלבנון היא להוריד את ההתלהבות של האנשים להשתתף".

נסראללה הוסיף כי יש בחירות אמיתיות שיתקיימו ב-15 במאי, זאת מערכה אמיתית ועל האנשים להשתתף בהן בהתלהבות וללכת לקלפי. עוד אמר נסראללה כי המטרה של חיזבאללה בבחירות היא להביא להצלחת המועמדים שלו ושל בעלי הברית הפוליטיים שלו.

חסן נסראללה גל טרור חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד