י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
פה אחד נגדו

דרמה בצמרת שופרסל: היו"ר נאלץ להתפטר

ועדת ההרכב שמונתה על ידי דירקטוריון חברת "שופרסל" החליטה פה אחד שלא להמליץ להמשיך את כהונתו של יו"ר הדירקטוריון יקי ודמני שבעקבות כך, נאלץ להתפטר מתפקידו

דרמה בצמרת שופרסל: היו"ר נאלץ להתפטר
חזית הכניסה לשופרסל. אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

הפיכה בצמרת חברת "שופרסל" הגדולה, לאחר שיו"ר הדירקטוריון יקי ודמני נאלץ להתפטר עקב החלטה שהתקבלה פה אחד - שלא להמליץ על הארכת כהונתו.

ההתפטרות מגיעה לאחר המלצה שלא לחדש את כהונתו, כשוועדת הרכב, שמונתה על ידי דירקטוריון שופרסל, אשר כוללת את כל ארבעת הדח"צים של החברה, החליטה פה אחד שלא להמליץ על יו"ר החברה להמשך כהונתו.

בעקבות ההמלצה שלא הותירה לו הרבה ברירה, ודמני החליט לסיים את תפקידו, והוועדה הודיעה לדירקטוריון כי ודמני "החליט בלב כבד לסיים את כהונתו כיו"ר החברה".

במקום ודמני, דירקטוריון החברה החליט למנות את רן גוטפריד ליו"ר דירקטוריון זמני. בחודש הלועזי מאי תתקיים אסיפה כללית של בעלי המניות של שופרסל ושם יעלה להצבעה מועמד חדש לתפקיד היו"ר

תקופת כהונתו של ודמני לוותה בסערות וזעזועים, כאשר בכירים רבים עזבו בהם מנכ"ל החברה. בכיר בשוק ההון אמר ל-ynet לאחרונה: "המוסדיים אוהבים שקט, הם לא רוצים כותרות בחברות בהם השקיעו, ולכן ודמני, למרות שמינו אותו, סר חינו בעיניהם". 

שופרסל דירקטוריון יקי ודמני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד