כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
כוננות ספיגה

בכיר רע"מ משגר איום: "הקואליציה תסיים את דרכה בקרוב"

האם גם אותו לא ייקחו ברצינות ויפתיע? ח"כ ואליד טאהא מהאנשים החזקים במפלגת רע"מ משגר הערב איום לעבר הנהגת הקואליציה כי זו תסיים את דרכה בקרוב באם דרישותיו לא ימולאו | דבריו באים על רקע הכניעות המפליגות לדרישות החוליות החלשות בסיעת 'ימינה'

בכיר רע"מ משגר איום: "הקואליציה תסיים את דרכה בקרוב"
במליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

יו"ר סיעת רע"מ, חבר הכנסת וואליד טאהא מצטרף הערב (רביעי) ללחץ בקואליציה שבוע לאחר פרישתה של עידית סילמן ומשגר איום להנהגת הקואליציה שעסוקה בלרצות את הצד הימני שבה, ודורש לפעול לטובת כל המרכיבים, אחרת הקואליציה תסיים את דרכה.

"שלמות הקואליציה אמורה להיות אינטרס של כלל מרכיביה ללא יוצא מן הכלל, ולא של חלקים ממנה בלבד", כותב טאהא בציוץ בטוויטר.

לדבריו, "המטרה לשרת באופן שווה את כלל אזרחי המדינה ולא לשרת יחידים במפלגה זו או אחרת", הוא קינח באיום "באם הקואליציה תדע לפעול כך היא תמשיך להתקיים, ולא, היא תצטרך לסיים את דרכה בקרוב". כך יו"ר סיעת רע"מ ויו"ר ועדת הפנים של הכנסת.

מאז פרישתה של סילמן בבוקר יום רביעי שעבר מהקואליציה עושים ראשיה כל מאמץ לייצב את הספינה ולנסות לשרוד עם 60 המנדטים שנותרו, חברי הכנסת ניר אורבך ואביר קארה מ'ימינה' שזוהו כפורשים הפוטנציאליים הבאים זכו לפגישות בזק עם שר האוצר אביגדור ליברמן שמילא מיד את דרישותיהם הכספיים ושחרר חסמים למען שרידותה של הקואליציה, מה שנראה לצנינים בעיני מפלגות השמאל שמתקנאות ובולעות רוק למען שלמות הקואליציה. 

מפלגת רע"מ ווליד טאהא משבר קואליציוני ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד