כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
שעות לפני התקדש החג

סגולת האיגרת המפורסמת של ר' שמשון מאוסטרופולי

בערב חג הפסח יתיישבו שניים מצדיקי הדור ויאמרו את איגרת הקודש של רבי שמשון מאוסטרופולי זיע"א המסוגלת לישועות גדולות • בשעת קריאת האיגרת הם יקרעו שערי שמים ויחישו ישועה לרבבות תורמי קופת העיר • אסור לכם לפספס את ההזדמנות הזו

סגולת האיגרת המפורסמת של ר' שמשון מאוסטרופולי
ר' אלימלך בידרמן צילום: David Cohen/Flash90

שניים מצדיקי הדור, כאלה שיש בידם את כוח התפילה והברכה צפויים להתיישב שעות לפני כניסת חג הפסח הקדוש ולומר את איגרת הקודש שנכתבה על ידי רבי שמשון מאוסטרופולי זיע"א כאשר את התפילה הם יקדישו למענם של רבבות תורמי קופת העיר אשר יזכו למה שזוכים הקוראים באיגרת הזו.

לחצו כאן ותזכו באגרת הקודש>>>

כידוע, רבי שמשון מאוסטרופולי זיע"א הבטיח כי "כל מי שמעיין בסוד הנפלא והנורא הזה על מכונו, אפילו פעם אחת בשנה, ובפרט בערב פסח, מובטח לו שינצל באותה שנה מכל מכשול וממיתה משונה, ושום אדם לא ימשול בו, וכל אויביו יפלו תחתיו, והוא על במותימו ידרוך, ובכל אשר יפנה יצליח ובכל עסקיו ירויח, עד ביאת הגואל אמן סלה".

אתם מצליחים להבין את משמעות הברכה הזו? את משמעות הסגולה הזו? זו ברכה שכל אחד מאיתנו זקוק לה, שכל אחד מאיתנו חייב אותה. וזו בדיוק הסיבה שאתם חייבים להיות חלק מהתפילה הזו, חייבים שצדיקי הדור יעתירו בעדכם בשעת קריאת האיגרת המקודשת הזו.

יהיה זה ביום שישי הקרוב, שעות לפני התקדש החג יתיישבו מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי ומרן הגאון הצדיק רבי אלימלך בידרמן וייאמרו איש איש במקומו את איגרת הקודש עם כל הכוונות, כאשר לאחר מכן הם יקרעו שערי שמים ויחישו ישועה לרבבות תורמי קופת העיר.

בידינו ההזדמנות להיוושע, בידינו ההזדמנות לזכות לשנה טובה בה נינצל מכל מכשול ומיתה משונה. הקליקו כאן כעת ותהיו חלק מאותם אנשים שיזכו שצדיקי הדור יקרעו שערי שמים בעבורם שעות לפני ליל הסדר הקדוש והנורא. עשו זאת כעת, למענכם - למען הישועה שלכם.

לחצו כאן ותזכו באגרת הקודש>>>

קופת העיר אגרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד