כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
נזדככה בייסורים

4 חודשים אחרי התאונה הקטלנית בשומרון, הודיה מעודד הלכה לעולמה

ברוך דיין האמת: בשורה קשה הבוקר, אחרי ארבעה חודשים בהם הייתה מאושפזת במצב קשה בעקבות תאונת דרכים מחרידה בה נהרגו שניים מילדיה, הודיה אילת השחר מעודד לבית ראוכברגר הלכה הבוקר לבית עולמה בבית החולים תל השומר 

4 חודשים אחרי התאונה הקטלנית בשומרון, הודיה מעודד הלכה לעולמה
זירת התאונה צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל | מחוז יו"ש

כארבעה חודשים נלחמה הודיה מעודד על חייה לאחר שנהג ערבי פגע ברכבם והרג את שני ילדיה, הבוקר, לאחר שנזדככה בייסורים הלכה לעולמה ממיטת חולייה בבית החולים

בהודעה שנמסרה מהמשפחה נאמר: "בצער רב ובכאב גדול אנו מודיעים על פטירתה של הודיה איילת השחר בת אסתר אשר נלחמה על חייה ונזדככה בייסורים. עוררה את כולנו לעשיית טוב בעולם ושביל ארוך של מעשים טובים מלווה אותה בדרכה האחרונה". הודיה מעודד לבית ראוכברגר ע"ה תטמן היום (חמישי) בשעה 15:00 בבית העלמין ברחובות.

תאונת הדרכים הקשה התרחשה ביום שישי לפני כארבעה חודשים, באזור השעה 15:30 בכביש 446 בצומת עופרים עם מעורבות רכב ישראלי ופלסטיני. בתאונה הייתה מעורבת משפחת מעודד, מהישוב ברוכין שבשומרון. אם אב ו 2 ילדים.

נהג ערבי שיצא מהכפר שקבא, עם רכב בלי רשיון שהורד מהכביש ("משטובה"), ביצע פניית פרסה פרועה באמצע הכביש, כתוצאה מכך הרכבים התנגשו. שני הנוסעים ב"משטובה" נהרגו במקום, ושני ילדי משפחת מעודד שעברו להתגורר בברוכין רק לפני כמה ימים נהרגו אף הם.

לאחר החילוץ שארך כחמישים דק', וביצוע פעולות של צוותי הרפואה, נקבע מותם של שלושה: 2 פלשתינאים מהרכב הראשון, וילד כבן 6 שהוצא מהרכב השני. בבית החולים נקבע מותה של ילדה נוספת - הללי מעודד ז"ל.

תאונה קטלנית נהג ערבי אסון משפחת מעודד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד