כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
עסקה בעשרות מיליארדים

משגר איום: ההצעה הדרמטית של מאסק לטוויטר

אחרי שרכש תשעה אחוזים ממניות חברת טוויטר, האיש העשיר ביותר בעולם מציע לרכוש את כל החברה תמורת עשרות מיליארדי דולרים. במכתב ששלח ליו"ר, איים מאסק: "אם ההצעה שלי לא תתקבל, אצטרך לשקול מחדש את עמדתי כבעל מניות"

משגר איום: ההצעה הדרמטית של מאסק לטוויטר
טוויטר צילום: pixabay

האיש העשיר ביותר בעולם ומייסד חברת "טסלה", אילון מאסק, מציע היום (חמישי) לרכוש את טוויטר בתמורה ל-41 מיליארד דולר, זאת לאחר שרכש כמה מניות של החברה.

אחרי שרכש 9 אחוזים ממניות מהחברה והודיע שלא יצטרף לדירקטוריון שלה, מאסק מציע באופן רשמי לרכוש את כל החברה תמורת כ-41 מיליארד שקל. מחיר ההצעה של מאסק הוא לפי שווי של 54 דולר למנייה.

האיש העשיר בעולם שלח מכתב ליו"ר טוויטר, בו שיגר איום מה יקרה אם לא מסכים להצעה. "מאז שהשקעתי בחברה הבנתי שהיא לא תשגשג ולא תשרת את הציווי החברתי שלה במתכונתה הנוכחית".

"צריך להפוך את טוויטר לחברה פרטית. ההצעה שלי היא הטובה ביותר והאחרונה, ואם היא לא תתקבל אצטרך לשקול מחדש את עמדתי כבעל מניות", כתב.

בתוך כך, בבית המשפט הפדרלי בניו יורק הוגשה תלונה נגד האיש העשיר בעולם, אילון מאסק, בגין לכאורה הפרה רגולטורית. לפי התלונה, מאסק לא חשף את עמדתו בטוויטר עד שכמעט הכפיל את חלקו ליותר מ-9%.

הוא לא סיפר כי הוא קונה מניות רבות, כדי שהמחירים לא יעלו. האסטרטגיה הזו, נטען בתביעה, פגעה במשקיעים פחות עשירים שמכרו מניות למשך כמעט שבועיים לפני שמאסק הודה בהחזקת המניות העיקריות.

טוויטר אלון מאסק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד