ט"ו אייר התשפ"ד
23.05.2024
התקדמות בחקירה

צרפת: שניים נעצרו בחשד שגרמו למותו של הצעיר היהודי

התביעה בפריז הודיעה על מעצרם של שני גברים הקשורים למותו של צעיר יהודי שנהרג מהרכבת החשמלית שניות לאחר שנמלט מתקיפה אנטישמית קשה

צרפת: שניים נעצרו בחשד שגרמו למותו של הצעיר היהודי
משטרת צרפת, אילוסטרציה צילום: Pixabay

ג'רמי כהן, בן 31, נהרג כשברח מכנופייה אנטישמית שתקפו אותו ליד פריז, הוא ברח ישירות לנתיב הרכבת שנסעה, והיא דרסה אותו. בתחילה דווח כי האירוע היה מקרי, אך צילומים מהזירה הראו שהאירוע היה אנטישמי ואלים בצורה מחרידה.

המעצרים התרחשו לאחר שמשפחתו של ג'רמי, פרסמה תיעוד בו הוא נראה לא סתם רץ מול רכבת, היא פתחה בקמפיין למציאת תיעודים מהאירוע, מה שהוביל לכך שהם השיגו את הצילומים, והביא לדרישה של הארגונים היהודיים בצרפת לחקור שוב את המקרה, ואילץ את התובעים להתייחס ברצינות לתיק.

סרטון שהועלה ליוטיוב מציג את כהן מותקף על ידי קבוצת גברים מוסלמים בעיירה בוביני, הממוקמת בפאתי פריז. לאחר מכן נראה כהן בורח מהם כשהוא מנסה להימלט, רץ בשוגג מול חשמלית שנעה במהירות דרסה אותו, וגרמה לפציעות קטלניות. החשודים העצורים כעת הם בני 27 ו-23, לא דווח באילו אישומים הם מתמודדים.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ב-16 בפברואר, בסביבות השעה 20:00, נפגע ג'רמי כהן, יהודי צרפתי בן 31 חובש כיפה, מחשמלית לאחר שהיה יעד להתקפה אנטישמית, הוא הובהל לבית החולים ונפטר יום לאחר מכן.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים'. משפחתו של הצעיר שנהרג מפגיעת חשמלית בפרברי פריז בצרפת, דרשה מהמשטרה לפתוח מחדש את חקירת מותו על רקע הטענות שהוא נמלט מהתקפה אנטישמית. ג'רמי כהן נדרס בפרבר בוביני של פריז בפברואר. אך המוות דווח כתאונה באותה עת.

אבל בסרטון שעלה ברשתות החברתיות, הוא נראה נדחף על ידי קבוצת צעירים ברחוב שניות ספורות לפני מותו. התיעוד המזעזע מראה אותו ממהר להתרחק מהתוקפים, ואז נפגע מהחשמלית שהתקרבה אותה הוא לא ראה. על פי המשפחה הוא חבש כיפה בזמן התקיפה.

פריז רצח ג'רמי כהן צרפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד