כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
רחל בת גולדה דבורה

התפללו: בת חודשיים טבעה באמבטיה - מצבה קשה

צוותי הצלה הוזעקו הערב לדירה בבית שמש, שם נמצאה תינוקת בת חודשיים במצב קשה לאחר שטבעה באמבטיה וחולצה על ידי האם | שמה לתפילה: רחל בת גולדה דבורה לרפו"ש

התפללו: בת חודשיים טבעה באמבטיה - מצבה קשה
אמבולנס של מד"א צילום: צוות הצלה

פעוטה בת חודשיים בלעה מים רבים לאחר שטבעה באמבטיה בביתה שבבית שמש ובעקבות כך סבלה ממצוקה נשימתית. מצבה מוגדר בשלב זה קשה.

אליקים שישא, חובש רפואת חירום ב'צוות הצלה' סיפר: "כשנכנסתי לבית, נמצאה בת חודשיים שטבעה באמבטיה וחולצה על ידי האם. עקב כך שהיתה ללא נשימה, התחלתי לבצע פעולות של סיוע נשימתי, עד להגעת צוות אט"ן של מד"א שמפנה אותה להמשך טיפול רפואי בביה"ח הדסה עין כרם בירושלים, כשהוא פועל לייצב את מצבה".

ארי רבינוביץ, חובש נוסף שהיה במקום מוסיף: "פעלנו להציל את חיי הפעוטה שבלעה ככל הנראה מים, ובעקבות כך סבלה ממצוקה נשימתית. תפילתי שהיא תשוב במהרה לאיתנה".

למקום הגיעו גם צוותי רפואה של איחוד הצלה שהעניקו סיוע רפואי לפעוטה שטבעה בגיגית בביתה. יחיאל רוזנברג, חובש איחוד הצלה שהעניק לה סיוע ראשוני מסר: "לדברי בני המשפחה הפעוטה טבעה תוך כדי מקלחת (בגיגית) באמבטיה ובעקבות כך איבדה את ההכרה".

מרדכי נפתליס, חובש נוסף של איחוד הצלה הוסיף: "לאחר הסיוע הראשוני היא פונתה בניידת טיפול נמרץ להמשך טיפול רפואי במרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים במצב קשה".

הציבור נקרא להעתיר בתפילה עבור רחל בת גולדה דבורה לרפואה שלימה.

פעוטה חרדית טביעה באמבטיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד