ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בדרך לדרום

רכבו של המפכ"ל התהפך, שני נוסעים נפצעו

במהלך נסיעה בכביש 6, בדרך לארוחת ליל הסדר, התהפך רכבו של מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי | המפכ"ל עצמו לא נפגע, שניים מהנוסעים נפצעו באורח קל ופונו לקבלת טיפול רפואי

רכבו של המפכ"ל התהפך, שני נוסעים נפצעו
המפכ"ל קובי שבתאי צילום: דוברות המשטרה

רכבו של מפכ"ל המשטרה, רב ניצב קובי שבתאי, התהפך אמש (שישי) במהלך נסיעה בכביש 6. ברכב היו המפכ"ל ובני משפחתו שהיו בדרכם לארוחת חג באשקלון.

במהלך הנסיעה אירע פיצוץ באחד מגלגלי הרכב וכתוצאה מכך הוא התהפך. יצוין כי המפכ"ל לא נפצע כלל, אך שניים מהנוסעים נפצעו באורח קל.

התאונה התרחשה בתום יום מתוח במיוחד בהר הבית, כשמאות צעירים התפרעו ויידו אבנים, ברזלים ושיגרו זיקוקים לעבר השוטרים בתום תפילת יום שישי השני של חודש הרמדאן.

שבתאי קיים אתמול בצהריים הערכת מצב בנקודת הכותל בירושלים בהשתתפות ממ"ז ירושלים, מפקד מג"ב, ראש אג"מ, ראש אגף סייף, אלוף פיקוד מרכז, גורמי שב"כ וצה"ל.

המפכ"ל אמר בהערכת המצב: "לא נאפשר למיעוט פורע חוק להפר את הסדר, השלווה ואת חופש הפולחן בירושלים. עשינו כל שביכולתנו להימנע מכניסה להר הבית ופנינו לשומרי הווקף לטפל בפורעים, להרחיק אותם ולהוציא אותם משטח ההר, אך לצערנו זה לא צלח והפרות הסדר נמשכו".

"למרות זאת, אפשרנו את תפילת הבוקר, אך גם בסיומה השוטרים הותקפו באבנים, סלעים וירי בכינון ישיר של זיקוקין, מה שאילץ אותנו להיכנס פנימה לפזר ולעצור את הפורעים", הוסיף אמש המפכ"ל.

 

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי התהפכות רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד