כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
איזו הבנה יש לה?

מנסור עבאס סירב לכנות את הדוקרת בת ה-15 "מחבלת" וחזר בו

יו"ר מפלגת רע"מ חבר הכנסת מנסור עבאס התייחס אמש לפיגוע הדקירה בחיפה ואמר על המחבלת "היא בת 15 איזו הבנה יש לה", לאחר שעורר סערה חזר בו הבוקר וטען כי בוודאי שהיא מחבלת ושהוא התכוון בדבריו שהיא הושפעה מהסתה ולא מבינה לגמרי את מעשיה | צפו

מנסור עבאס סירב לכנות את הדוקרת בת ה-15 "מחבלת" וחזר בו
זירת הפיגוע בחיפה צילום: דוברות המשטרה

יו"ר רע"מ מנסור עבאס התראיין אמש בחדשות 12 וסירב לכנות את המחבלת מחיפה שדקרה בערב חג הפסח גבר בן 47 "מחבלת". הוא טען בריאיון שנערך עמו "היא בת 15, איזו הבנה יש לה? אבל כמובן שזה לא תירוץ".

בנוגע לעימותים בהר הבית אמר עבאס "התמונות ממסגד אל-אקצא היו קשות ביותר. לא חשוב עכשיו איך התחיל ואיך הסתיים. כאשר אתה משדר את התמונות האלה זה משליך את עצמו על העצבים של האנשים ולכן אתה תמצא תגובות פה ושם. אנחנו פעלנו וקראנו לרגיעה ולתת למקום הזה את קדושתו, לאפשר לאנשים להתפלל בשקט".

לאחר שעורר סערה ציבורית ברשת חזר בו עבאס מדבריו, הבוקר אמר בראיון ל-103FM: "קודם כל אני מגנה כל פיגוע וכל פגיעה באזרחים על ידי כל בן אדם. ההקשר שבו אמרתי, שזו ילדה בת 15, אני מדבר על אחריות המנהיגים לדעת להגיד את הדברים שצורה שלא תשליך את הדברים על אחרים. בוודאי שמדובר במחבלת, זו לא שאלה. אתמול כשהתייחסתי לנושא אמרתי שאם ילדה בת 15 מגיעה למצב כזה תחשבו מה היא שומעת".

"זה מצב מטורף", הכריז, והדגיש: "בחודש ומשהו האחרונים מאז הפיגוע הראשון בבאר שבע אני תמיד אומר שבואו נרגיע את המצב. לא חשוב מה אתה אומר, חשוב איך האנשים קולטים את האמרות שלך ואיך הם מפרשים אותם. בואו לא נטיל ספק בכנות העמדות שאני מציג. במיוחד בתקופה הזו, המאוד רגישה שיכולה להתפתח למימדים מסוכנים, אני חושב שאנחנו נמצאים בתקופה מאוד רגישה, וכולנו צריכים להיזהר".

פיגוע דקירה מנסור עבאס גל טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד