כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
האיום של בן-גביר

מתפללים נפצעו בדרכם לכותל; בימין מאשימים את הממשלה

חברי האופוזיציה מגיבים בחריפות לאירועי זריקות האבנים על אוטובוסים שעשו הבוקר את דרכם לכותל המערבי, ומאשימים בכך את הממשלה בראשותו של בנט: "העיקר שמאזן גנאים יהיה מבסוט" | 5 פצועים קל מהתקיפה, חבר הכנסת איתמר בן גביר מאיים להקים לשכה בשער שכם

מתפללים נפצעו בדרכם לכותל; בימין מאשימים את הממשלה
תקיפת האוטובוס צילום: מתוך הסרטון

באופוזיציה מגיבים לתקיפת האוטובוסים על ידי פורעים ערבים בדרך לכותל, ומאשימים את הממשלה באחריות לכך וקוראים להחזיר את המשילות.

עד כה ידוע על חמישה נפצעים מהזריקות אבנים, כשכולם במצב קל. חבר הכנסת איתמר בן גביר מחמם את השטח, ומאיים להעביר את לשכתו משכונת שמעון הצדיק לשער שכם.

"אסור לעבור לסדר היום על כך שעשרות אוטובוסים נרגמו היום באבנים בלב ירושלים. אני מתפלל לרפואת הפצועים. חייבים לפעול ביד קשה נגד הטרור ולהחזיר מייד את השקט והביטחון לבירת ישראל", הגיב ראש הממשלה לשעבר נתניהו.

יו"ר ש"ס אריה דרעי תקף את הממשלה: "הממשלה, בגלל שיקולי הישרדות, מונעת מכוחות הביטחון לבצע את עבודתן. לא ייתכן שיהודים העולים לרגל, לכותל המערבי, יירגמו ע״י מחבלים ארורים שכל מטרתם לרצוח".

האוטובוס נרגם באבנים


"אני קורא לממשלה המבוהלת, לתת יד חופשית לכוחות הביטחון ולהציב באופן מיידי שמירה הדוקה להגעה בטוחה של אוטובוסים לכותל המערבי״, כתב.

חה"כ בצלאל סמוטריץ' צייץ: "כל יום שבו הממשלה הרופסת הזו, שתלויה באויבי ישראל ומרימה את ראשם, ממשיכה להתקיים מסכן את מדינת ישראל ואת ביטחון היהודים המתגוררים בה. נעשה הכל כדי להחליף אותה בע"ה".

"ממשלה חלשה ותבוסתנית: פראי אדם מרימים ראש בירושלים", כתב חבר הכנסת אופיר אקוניס מהליכוד. ח"כ אופיר כץ הוסיף: "הבוקר אנחנו רואים מחבלים חסרי פחד, טרור, ניסיון רצח, ילדים פצועים, אימה. אבל למה שזה יעניין את בנט? העיקר שמאזן גנאים יהיה מבסוט".

כאמור מספר אוטובוסים שעשו את דרכם ממרכז ירושלים לכיוון הכותל המערבי, הותקפו במטחי אבנים שיידו צעירים ערבים במזרח העיר. זה מגיע בצל המצב הביטחוני הרגיש והמהומות בהר הבית על ידי הערבים.

 

ידויי אבנים ימין נפתלי בנט איתמר בן גביר חול המועד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד