כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"הייתם נוכלים, ונשארתם"

כך הטרילה "סיירת שקד" את תומכי נתניהו

חשבון טוויטר בשם 'סיירת שקד' כתב הבוקר כי הוא מסיר את תמיכתו באיילת שקד ויחשוף את פרצוף השקר שלה בתוך 72 שעות, ההודעה התקבלה בתחושות מעורבות במחנה הימין כאשר חלקם ברכו, אולם רובם הטילו ספק באמינות החשבון או באמינות ההודעה, "תזהרו מפייקים", נכתב. בהמשך אכן הודיעו ב'סיירת שקד' כי מדובר בהטרלה על חשבון תומכי נתניהו 

כך הטרילה "סיירת שקד" את תומכי נתניהו
פלאש 90

"אנחנו אנשי הסיירת ופעילים מרכזיים שתמכנו באיילת שקד לאורך הדרך גם כשלא עברה את אחוז החסימה מצאנו את עצמנו מוצפים בשקרים ונסיונות התחמקות. צדקתם כל הזמן - איילת שקד באמת נוכלת. בעוד 72 שעות נחשוף כאן את פרצופה האמיתי". ההודעה הדרמטית הזו נכתבה הבוקר (שלישי) בחשבון טוויטר בשם 'סיירת שקד', המקשר את עצמה לקבוצת תמיכה מפורסמת בחברת הכנסת איילת שקד שהוקמה עוד בעת היותה ב'בית היהודי'.

ברשת החברתית התקבלה ההודעה ברגשות מעורבים, חלקם שמחו והריעו על עוד מפלה שסופגת שקד ובעיקר מפלגת ימינה ועוד ועוד תומכים "מגלים את האור", "עדיף מאוחר מאשר לעולם לא. ברוכים השבים למחנה הלאומי אחים יקרים!, נכתב באחד מהודעות התמיכה", "איזה הפתעה לחג, תודה על ההתפכחות והחזרה הביתה :)", נכתב בהודעה אחרת.

מנגד תומכי נתניהו המוכרים ברשת קיבלו את ההודעה בסקפטיות. "לא לסמוך עליהם", כתבה אחת מתומכות נתניהו, "תסתכלו בחודש האחרון, רק שיתופים של בנט, לייקים להתנגחויות בריקלין וחיזוקים לחגי סגל. אשמח להתבדות. לא הייתי מציעה לבנות פה עליהם". "תחושה שזו הטרלה, למה בעוד 72 שעות ולא עכשיו?" כתב תומך אחר.

לאחר שהציוץ עורר סערה, יוזר בשם צחי הימני כתב בשם מקים קבוצות 'סיירת שקד' בווצאפ:"אנחנו, נשות ואנשי סיירת שקד תומכים באיילת שקד, ניצבים לצדה ואחריה בכל אשר תעשה ויהי מה. כל ניסיון להוציא הודעה כזו או אחרת בשמנו, חסרת שחר וחסרת משמעות. המשך חג שמח ומועדים לשמחה לכולכם"

ואכן שלוש שעות לאחר שעלתה ההודעה נכתב ע"י חשבון הטוויטר 'סיירת שקד'. "טוב, הניסוי כלים המשעשע הזה הצליח מעבר למצופה, זה לקח דקות עד שהעורבים מהליכוד התחילו לחוג מלמעלה - אבל לא יעזור לכם, אנחנו עם איילת. המשיכי הלאה. חג שמח לך ולכל עם ישראל. כך בהודעה.

בתגובות להודעה כתבו תומכי נתניהו, "הייתם נוכלים ונשארתם" נכתב בתגובה. "לא "עורבים מהליכוד", הגיב תומך ימינה לשעבר, אני ובני משפחתי הצבענו עבורה וגילינו שרימתה אותנו וצחקה לנו בפנים כשהתלוננו. אתם ממשיכים עם הגישה הזו. נהדר! יש לי עם מה ללכת לשכנע עוד כמה תומכי ימינה שיפסיקו. כפי שאנחנו עשינו". בתגובה נוספת נכתב, זה שהיא נוכלת לא חידשתם כלום. גם זה שאתם ממשיכים איתה בכל מחיר גם זה לא מפתיע. אז על מה הדרמה?".

בעבר עלתה קבוצת 'סיירת שקד' לכותרות אחרי הקמת הממשלה, אז הושבתו לפחות חמש קבוצות של תומכי שקד שהיו בניהול של שלומי לוי, שליווה את ח"כ שקד בכנסים ובאירועים בשמונה השנים האחרונות, ניהל לפחות 5 קבוצות תמיכה שכללו כ-500 פעילים ובראשן קבוצת "סיירת שקד". כולן הושבתו מיד אחרי ההכרזה אתמול. "בתקופה האחרונה הייתה מגמה של הצטרפות לקבוצות, אבל עכשיו כשהקבוצה הושבתה אין מה להישאר ואנשים עוזבים", אמר אז לחדשות 12. לדבריו, שקד עצמה עדיין לא יצאה מהקבוצות.

אולם כבר אז ולמרות העזיבה ההמונית, קבוצות 'סיירת שקד' הוקמו מחדש בתוך יממה ועם תומכים חדשים, שירית, מנהלת באחת הקבוצות אמרה אז "שלומי לוי לא קשור למפלגה, ויש פעילים שמרימים גבה על ההתנהלות שלו. אין פה נטישה המונית. פעילים שהיו בקבוצות של שלומי לוי בסך הכל פתחו קבוצות חדשות. אני מכירה את שקד ונותנת לה את מלוא הקרדיט. היא אדם ישר וקשוב לציבור שלה, וזו הסיבה שהיא מתייסרת עכשיו. אני בטוחה שטובת המדינה היא מה שמנחה אותה, לא לחץ מצד פעילים שמאיימים עליה או מצד התקשורת.

איילת שקד תומכי ימין מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד